Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Niemand die dit weet????? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Theophone Mijn Iphone 4 zit op 4.1(met jailbrake) en BB 1.59 (softwarematige unlock). Als je je BB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niemand die dit weet?????
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Help Help Help!
Ik heb een iPhone4 met 4.2.1. Ik heb deze geJailbreaked met Greenpoison. Alles gaat Goed!! Loader komt te voorschijn! Cydia installeren gaat goed! maar nu komt het: Dan installeer ik een App, in dit geval "LockDown" om je apps met wachtwoord te voorzien. Als ik de app: LockDown opstart dan crasht elke keer de SpringBoard. Zijn er mensen met dezelfde ervaring? Wat is de oplossing hiervoor??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
In de omschrijving in Cydia staat dat deze tool niet werkt met 4.0 (en hoger?) Je zou de Pro versie voor $2,99 kunnen proberen; die claimt wel met iOS4 te werken.
|
|||
|
|||
tanx voor de snelle reactie. Heeft iemand ervaring met de Pro Versie????
Is er een andere Lock-App om bijvoorbeeld smsjes te voorzien van een wachtwoord die op 4.2.1 werkt? |
|
|||
|
|||
Heb exact het zelfde probleem. Zodra ik Lockdown installeer crasht springboard en loopt het toestel vast. Herstel al geprobeerd maar niets werkt.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
yip de proversie qwerkt op een iphone 4 met ios 4.2.1! een ander programma met dezelfde functies maar ook met de mogelijkheid tot een simlock enz is iprotect, deze is alleen wel iets duurder, die iprotect gebruik ik zelf nu ook, vind hem net iets beter dan lockdown pro! Laatst gewijzigd door vak20; 08-02-11 om 14:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of is de jouwe een Pro/betaalde versie????? |
|
|||
|
|||
Citaat:
In jou geval zou ik gewoon wachten met jb tot er een unlock is vrij gekomen. |
|
|||
|
|||
Ik weet alleen wat hier staat: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella
Dus baseband blijft behouden, maar of je na het terugzetten van je reservekopie moet unlocken weet ik niet zeker. Ik denk haast wel, omdat je van 4.1 naar 4.2.1 gaat. Maar zo te lezen zou dat geen probleem moeten zijn MITS je tinyumbrella gebruit: "Note, this will not downgrade your baseband. All it will do is PREVENT your baseband from being updated." |
|
|||
|
|||
geupdate..
en nu doet cydia het niet meer. Elke x gaat mijn Iphone terug naar SB wanneer ik een valide source heb toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Kan je gewoon doen, alleen zo ik wel je huidige baseband behouden dmv tinyumbrella
|
|
|||
|
|||
SHSH
Moet ik nu mijn SHSH blobs opslaan voordat ik ga jailbreaken of niet? En hoe doe ik dit dan? En ik snap niet wanneer ik in mijn host file kijk staan er helemaal geen gegevens van apple of itunes. Er staat alleen iets van een sample hostfile. Ik zou dus bij een error 1013 niet kunnen herstellen? Ps ik heb het artikel doorgelezen over de hostfiles maar dit gaf geen antwoord op deze vragen.
Mvg Mark |
|
|||
|
|||
Grreenposion heeft wer een nieuwe update uitgebracht ze zitten nu op beta 4
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb een ipad maakt het nog iets uit welke versie ik gebruik de b2 of b4
|
|
|||
|
|||
Alleen de 3G is ook met deze versie niet in DFU mode te krijgen.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-02-11 om 16:29. Reden: Te Koop gevraagd staan we niet toe! |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb eerst annuleren gedaan en daarna gesynchroniseerd. weer opnieuw itunes opgestart en ja nieuwe firmware 4.2.1 en krijg toch weer de zelfde melding. Wat moet ik hiermee klopt dit hebben meer mensen dit gehad |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|