Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Irra Helaas niet Jailbreak hem nogmaals maar nu net redsn0w, je zult zien dat cydia er dan al op staat!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee sms was ook eenrichtingsverkeer. internet doe ik thuis via Wi-Fi die heb ik nu uitgeschakeld om het te testen.
Heb net de Wi-Fi uitgeschakeld en nu werkt de telefoon functie weer zoals het hoort. Vol bereik. Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-02-11 om 20:38. |
|
||||
|
||||
Ik snap nooit hoe iedereen altijd problemen krijgt met jailbreaks e.d.
Ik wilde me om deze reden mij hier nooit aan wagen wat ik daarna toch maar gedaan heb. En heb nog geen enkel probleem mogen ondervinden. Conclusie: jullie doen waarschijnlijk iets verkeerds in het proces. Probeer nou eens gewoon eerst een tethered jailbreak uit te voeren met Redsn0w, en wanneer cydia eropstaat en alles klaar is dan gooi je Greenpois0n overheen. Dat helpt 9 van de 10 keer. Is al bij heel veel leeftijdsgenoten gelukt!
|
|||
|
|||
notificaties
na de jailbreak van mijn 3gs krijg ik geen rood cijfer meer op mijn icon bij een sms of gemist gesprek, heeft iemand hetzelfde? of is dit te herstellen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had tethered jailbreak, nu deze er overheen gegooid.
Alles werkt prima, gelukkig untethered, heel fijn. |
|
|||
|
|||
Lees dit ff, je kan wel Greenpois0n gebruiken maar dan moet je eerst je oude Baseband veiligstellen:
Jailbreak iPhone 3GS 4.2.1 & iPhone 4 Untethered with PwnageTool and Unlock | Redmond Pie Wel in de juiste volgorde uitvoeren natuurlijk...... |
|
|||
|
|||
Net voor de 1ste maal jb geprobeert en lukte na de 2de keer al , super dus En cydia kwam er na het downloade via de loader direct op , dus tot nu toe nog geen probleemen.. nu zien hoe hij draait de komende dage
|
|
||||
|
||||
Niet dat ik weet. Hij is spiksplinternieuw. Heb hem bij een nieuw abonnement van vodafone. Deze gaat pas over 5 dagen in en gebruik hem nu nog op mijn oude telfort abo. ik ga er daarom maar gevoegelijk vanuit dat hij niet gelocked is.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je weten of je iPhone softwarematig unlocked is? Ik heb een Belgische iPhone met een Belgisch Mobistar abonnement. Had dit al wel alvorens ik een iPhone gekocht heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de tip!!! Ik denk inderdaad dat ik lekker wacht! |
|
||||
|
||||
Heb veel gelezen, maar kan ik nu mijn iPhone 4 met softrware 4.1.2 reeds met jailbreak, zonder problemen updaten naar 4.2 en dan met greenpoison JB ? Werk met windows.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
indien je tinyumbrella gebruikt blijft je baseband bewaard... je moet alleen wel weten wat je precies moet doen dus je kan 4.2.1 jailbreaken als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock
|
|
||||
|
||||
Dus beter even wachten ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|