//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zeg niet dat je hem opnieuw moet jailbreaken, ik zeg dat je voor ipv install cydia moet kiezen voor just boot tethered now, dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1101  
Oud 17-02-11, 21:14
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik zeg niet dat je hem opnieuw moet jailbreaken, ik zeg dat je voor ipv install cydia moet kiezen voor just boot tethered now, dat kan helpen. Maar dan wordt hij gewoon opgestart met behulp van je pc enzo, snap je?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1102  
Oud 17-02-11, 21:17
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Dank je iWiefring, maar dat was het probleem niet
Heb nu ik de instellingen gewist had, toch maar opnieuw 4.2.1 na DFU modus opgezet. Kon niets anders meer namelijk, die andere jb tool vond m ook niet. Nu gp erop. Doet t weer!

Ik ga nu de reservekopie weer terug proberen te zetten.Duim voor me

Okey.... Nu geleerd: Never éver wissen via instellingen menu. Dan ben je voor eens en altijd ALLES kwijt, al zet je de reservekopie terug. En in dat gele blokje 'Overig' zitten dus naast gewone instellingen ook de punten en andere instellingen van gebruikte apps.
Learned thát the hard way...

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-02-11 om 22:51. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #1103  
Oud 17-02-11, 22:22
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

na update en jailbreak al mij muziek weg
na synchroniseren zegt itunes dat er muziek er op staat en toont de nog beschikbare ruimte alsof iphone bijna vol zou zijn echter staan maar 50 nummers op en dit klopt ook als ik bij algemeen en info kijk
heb al vanalles geprobeerd, nieuwe afspeellijst aangemaakt gehele muziekbibliotheek
maar niets werkt
wat nu
  #1104  
Oud 17-02-11, 22:24
rubenpeters rubenpeters is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: tolbert
Berichten: 43
Standaard

Hallo,
Ik heb hier een iphone 3g liggen met firmware 4.0 erop.
Hij is alleen supertraag.
De iphone komt uit het buitenland, dus hij is afhankelijk van een hactivate.
Is er een mogelijkheid om hem te updaten en te jailbreaken?

Mvg Ruben
  #1105  
Oud 17-02-11, 22:44
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Ik heb ook een probleempje (3Gs 4.2.1 GP RC5). Ik ging hem even rebooten en daarna bleef hij hangen in het Apple bootlogo. DFU/Reboot maakte niks uit. iTunes zag 'm wel, maar liep steeds vast bij het maken van een reservekopie. Opnieuw GP maakte niks uit. Nu dus herstel gedaan via iTunes.. Hoop dat de schade niet te groot is en alles nog terug te zetten is. Maar ik hoop nog meer dat hij het gewoon nog doet!

edit: Crap, hij zegt nu dat 'ie locked is...
edit 2: Ok, moest de kaart er even uithalen en nu pakte iTunes de telefoon weer. Hij werkt in ieder geval weer. Ben nu bezig met de AppStore apps terug te zetten (die ik gewoon aangeschaft had) en dan straks weer een JB er overheen voor de andere apps. Heb wel APTbackup ofzo gebruikt, kijken of dat werkt als ik 't weer download en op restore druk.
edit 3: Nou, restore gedaan met dat backup progje, maar loopt met booten weer vast..
__________________
iPhone 3Gs 32gb Zwart

Laatst gewijzigd door Lohran; 17-02-11 om 23:33.
  #1106  
Oud 18-02-11, 00:41
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Unlock lukte bij mij niet met vodafone microsim er in. T- mobile heeft imei wel naar Apple/itunes gestuurd. Komt dit door jailbreak? Wat is nu de juiste volgorde om te unlocken en wederom te jailbreaken? Aptbackup-tiny umbrella- dan herstellen naar fw 4.2.1 nu ik toch bezig ben, maar moet ik dan een custom fw pakken of juist de 4.2.1 van Apple ivm officiele T- mobile unlockmogelijkheid? Dan weer jb met greenpois0n uiteraard en aptbackup restore via Cydia laten draaien. Dus vraag: welke fw is aan te raden als ik de Tmobile unlock ook wil toepassen?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
  #1107  
Oud 18-02-11, 11:18
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Unlock lukte bij mij niet met vodafone microsim er in. T- mobile heeft imei wel naar Apple/itunes gestuurd. Komt dit door jailbreak? Wat is nu de juiste volgorde om te unlocken en wederom te jailbreaken? Aptbackup-tiny umbrella- dan herstellen naar fw 4.2.1 nu ik toch bezig ben, maar moet ik dan een custom fw pakken of juist de 4.2.1 van Apple ivm officiele T- mobile unlockmogelijkheid? Dan weer jb met greenpois0n uiteraard en aptbackup restore via Cydia laten draaien. Dus vraag: welke fw is aan te raden als ik de Tmobile unlock ook wil toepassen?
1- als je een normale restore via iTunes doet krijg je dan de 4.2.1 en als je een t-mobile kaart erin hebt , dan gaat iTunes hem voor je unlocken.
Heb je nou een kaart van een ander provider en je bent van een unlock afhankelijk , dan weet ik het zo niet , emdat ik nergens in je tekst kan uitmaken wat voor baseband je hebt.

Als iets niet duidelijk is merken wij het wel weer.
Succes

2-aptbackup moet je eerst draaien en als het klaar is , moet je je telefoon syngriniseren in iTunes.

3- als je hem hersteld of geupdate hebt , moet je hem eerst door iTunes laten activeren.

4- zet nu je reserve copie terug.
Als je een eerdere copie dan de resentste copie terug wil zetten , dan ga je met je rechtermuis op je telefoon (in iTunes ) en kies je daar herstellen vanaf reserve copie en kies daar de copie die je wil terug zetten.

5- doe nu de jb.

6- als de jb is gelukt en cydia helemaalis geupdate , instaleer je weer aptbackup via cydia.

7- draai nu aptbackup en kies nu voor restore , dan heb je alles van cydia terug.
  #1108  
Oud 18-02-11, 11:31
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lohran Bekijk bericht
Ik heb ook een probleempje (3Gs 4.2.1 GP RC5). Ik ging hem even rebooten en daarna bleef hij hangen in het Apple bootlogo. DFU/Reboot maakte niks uit. iTunes zag 'm wel, maar liep steeds vast bij het maken van een reservekopie. Opnieuw GP maakte niks uit. Nu dus herstel gedaan via iTunes.. Hoop dat de schade niet te groot is en alles nog terug te zetten is. Maar ik hoop nog meer dat hij het gewoon nog doet!

edit: Crap, hij zegt nu dat 'ie locked is...
edit 2: Ok, moest de kaart er even uithalen en nu pakte iTunes de telefoon weer. Hij werkt in ieder geval weer. Ben nu bezig met de AppStore apps terug te zetten (die ik gewoon aangeschaft had) en dan straks weer een JB er overheen voor de andere apps. Heb wel APTbackup ofzo gebruikt, kijken of dat werkt als ik 't weer download en op restore druk.
edit 3: Nou, restore gedaan met dat backup progje, maar loopt met booten weer vast..
Het verhaal is dus duidelijk.
De iPhone loopt weer goed na de resore en als je de cydia backup terug zet loopt hij vast op de bootlogo.
Hij zit dus in een loop.
Je hebt dus waarschijnlijk zonder dat je het wist iets uit cydia gedownload dat voor een conflikt zorgt.
De cydia backup kun je dan niet meer gebruiken , want daar zit troep bij dat altijd terug zal komen als je die backup terug zet.
Je zal dus alles van cydia opnieuw moeten installeren.

Succes
  #1109  
Oud 18-02-11, 11:37
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubenpeters Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb hier een iphone 3g liggen met firmware 4.0 erop.
Hij is alleen supertraag.
De iphone komt uit het buitenland, dus hij is afhankelijk van een hactivate.
Is er een mogelijkheid om hem te updaten en te jailbreaken?

Mvg Ruben
Als je een t-mobile kaart erin hebt heb je nergens last van , maar als er een simlock erop zit , dan moet je maar hier kijken Ultimate jailbreak and unlock wizard als het geunlock kan worden en hoe.
Ik zie niet wat voor baseband je hebt dus vandaar.
  #1110  
Oud 18-02-11, 11:47
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berendhaan Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone sinds 2 dagen gejailbreaked met Greenpois0n en ik had een klein vraagje betreft iTunes.

Kan ik gewoon backups blijven maken met iTunes en raken mijn backups niet corrupt? Dus mocht ik terug willen zonder jailbreak kan ik deze backup dan weer gewoon terug zetten?

Bij voorbaat dank.
Backups maken kan en mag zo vaak als je dat maar wil.
Na restore ben je wel al je jb programmmas kwijt dus die komen wel terug als je een backup terug zet , maar je zal ze dan niet zien zolang je niet opnieuw een jb hebt uitgevoerd.
Voor de rest kun je altijd terug zonder jailbreak en je contacten ,mail,notes en je filmrol (foto's) komen weer terug nadat je je backup teug zet met iTunes.
  #1111  
Oud 18-02-11, 12:33
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
1- als je een normale restore via iTunes doet krijg je dan de 4.2.1 en als je een t-mobile kaart erin hebt , dan gaat iTunes hem voor je unlocken.
Heb je nou een kaart van een ander provider en je bent van een unlock afhankelijk , dan weet ik het zo niet , emdat ik nergens in je tekst kan uitmaken wat voor baseband je hebt.

Als iets niet duidelijk is merken wij het wel weer.
Succes

2-aptbackup moet je eerst draaien en als het klaar is , moet je je telefoon syngriniseren in iTunes.

3- als je hem hersteld of geupdate hebt , moet je hem eerst door iTunes laten activeren.

4- zet nu je reserve copie terug.
Als je een eerdere copie dan de resentste copie terug wil zetten , dan ga je met je rechtermuis op je telefoon (in iTunes ) en kies je daar herstellen vanaf reserve copie en kies daar de copie die je wil terug zetten.

5- doe nu de jb.

6- als de jb is gelukt en cydia helemaalis geupdate , instaleer je weer aptbackup via cydia.

7- draai nu aptbackup en kies nu voor restore , dan heb je alles van cydia terug.
FLOA hartelijk dank voor je duidelijke antwoord. En sorry, ik heb baseband 01.59.00 en wil die graag bewaren , vandaar mijn vraag. Dus dan is officieel upgraden naar 4.2.1 via itunes niet zo slim, toch? Toch zou ik graag willen unlocken via de officiele t-mobile methode, zodat ik straks in het buitenland een andere provider/microsim in mn iphone kan stoppen om aldaar goedkoper te kunnen internetten. Maar als ik herstel naar een custom firmware vraag ik mij af of de t-mobile unlock dan wederom niet zal lukken. Graag nogmaals je advies. TIA!
  #1112  
Oud 18-02-11, 12:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als het goed is dat je hem hebt ge-unlockt met de officiële manier blijft dit ook zo aangezien dit gebeurd met je IMEI!
  #1113  
Oud 18-02-11, 12:45
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Het verhaal is dus duidelijk.
De iPhone loopt weer goed na de resore en als je de cydia backup terug zet loopt hij vast op de bootlogo.
Hij zit dus in een loop.
Je hebt dus waarschijnlijk zonder dat je het wist iets uit cydia gedownload dat voor een conflikt zorgt.
De cydia backup kun je dan niet meer gebruiken , want daar zit troep bij dat altijd terug zal komen als je die backup terug zet.
Je zal dus alles van cydia opnieuw moeten installeren.

Succes
En dat is exact wat ik ga doen. Ik heb 'm gisteravond nog gerestored naar origineel en vandaag maar weer JB'en. Gelukkig had ik er al niet zoveel op staan. Het ging mij om wat kleine dingetjes. Gelukkig weet ik nu dat ik 'm wel gewoon goed kan restoren, dat vind ik nog het belangrijkst.
  #1114  
Oud 18-02-11, 13:14
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Als het goed is dat je hem hebt ge-unlockt met de officiële manier blijft dit ook zo aangezien dit gebeurd met je IMEI!
Ik geef dus juist aan dat de officiele unlock niet uitgevoerd wordt, waarschijnlijk door de huidige jailbreak. Maar ik wil wel officieel unlocken en natuurlijk behoud ik die dan, maar ik wil geen risici nemen, vandaar tiny umbrella.....nogmaals verzoek om hulp volgorde svp
  #1115  
Oud 18-02-11, 13:36
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Thai ,

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt. Pas ff je profiel aan.
Ik zie iPhone NL.
Kijk hier maar ff als je die kunt unlocken
Ultimate jailbreak and unlock wizard
  #1116  
Oud 18-02-11, 15:06
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Ik geef dus juist aan dat de officiele unlock niet uitgevoerd wordt, waarschijnlijk door de huidige jailbreak. Maar ik wil wel officieel unlocken en natuurlijk behoud ik die dan, maar ik wil geen risici nemen, vandaar tiny umbrella.....nogmaals verzoek om hulp volgorde svp
Als je een oficieele unlock wil uitvoeren , kan dat naar mijn weten via t-mobile als je ooit het toestel via hun hebt verkregen.
Gratis
Het maakt dus niet uit als je reeds een jailbreak op de telefoon hebt uitgevoerd.
Zo heb ik ook de 3G van mijn vrouw simlockvrij gemaakt terwijl er een iPad baseband erop stond.
Persoonlijk ben ik niet zo een fan van tinyumbrella ,omdat je in de host map moet gaan rommelen en dat heeft mij in het verleden heel veel koppijn bezorgt.
Telefoon en iPad konden niet eens gebackupt worden in iTunes.

Laatst gewijzigd door floa1512; 18-02-11 om 15:11.
  #1117  
Oud 18-02-11, 15:31
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stippel2003 Bekijk bericht
heb mijn iphone 4 gejailbreakt met green poison alles goed , behalve dat hij niet meer communiceerde met mijn alpine radio.
dus besloot ik nog eens te jailbreaken met pwnagetool.
nu heb ik een simlocked iphone.
ik heb m in belgie gekocht simlock vrij.
wat nu te doen
.
Wat wel zou kunnen helpen is om hem opnieuw te herstellen , maar dan in dfu mode dan weet je zeker dat je een schone iPhone hebt.
Controleer dan eerst voor je gaat jailbreaken als alles het nog doet.
Gooi dus eerst voor de jailbreak je backup er weer op en als alles het doet en na de jb niet meer , dan weet je het antwoord al.
Als het echt simlockvrij is kan je als iTunes hem heeft geactiveerd gewoon weer bellen.
Let wel op dat je hem nieit te snel ontkoppelt van iTunes.
Wacht tot dat iTunes heeft gezegt dat het geactiveerd is.
Dat moet je OOK met een simlockvrije telefoon doen.

Als ik het goed begrijp heb je dus ook 2 verschillende jailbreaks over elkaar heen uitgevoerd.
Dat is geen Gied plan.

Laatst gewijzigd door floa1512; 18-02-11 om 15:35.
  #1118  
Oud 18-02-11, 17:14
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Ik geef dus steeds aan dat de unlock via tmobile echt niet lukt: op verschillende pcs gebeurt er niets. Tmobile adviseert een andere microsim te kopen en het dan nogmaals te proberen. Zo kan ik wel microsims blijven kopen...ze zeiden ook dat ze mijn imei al naar Apple hadden gestuurd, maar het toch nogmaals aan Apple stuurden. Mijn conclusie lijkt dus dat unlocken via tmobile onmogelijk is ivm jailbreak en dat weerhoudt mij er van eerst een jailbrweak naar 4.2.1 te doen en daarna de tmobile unlock voor de zoveelste keer te proberen met risico van mislukken.
  #1119  
Oud 18-02-11, 17:41
seppeg seppeg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi ik heb m'n iphone 3gs een tethered jailbreak via redsn0w gegeven en baseband naar 06.15.0 gezet. heb net met greenpois0n een untethered jailbreak te doen maar hij blijft hangen met het booten. Moet dit lukken, zou ik het nog eens opnieuw proberen? Alvast bedankt voor jullie advies, ben er al een hele dag mee bezig geweest pfff, toch blij dat hij al unlocked is en werkt althans tethered tot hiertoe ....
  #1120  
Oud 18-02-11, 17:51
berendhaan berendhaan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Backups maken kan en mag zo vaak als je dat maar wil.
Na restore ben je wel al je jb programmmas kwijt dus die komen wel terug als je een backup terug zet , maar je zal ze dan niet zien zolang je niet opnieuw een jb hebt uitgevoerd.
Voor de rest kun je altijd terug zonder jailbreak en je contacten ,mail,notes en je filmrol (foto's) komen weer terug nadat je je backup teug zet met iTunes.
Top bedankt voor het antwoord!
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.