//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door miicker heb nu al stuk of 30 idevices gejailbreaked met greenpoison, alles in 1 keer gelukt zonder problemen. Cool. Gefeliciteerd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1141  
Oud 22-02-11, 10:40
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
heb nu al stuk of 30 idevices gejailbreaked met greenpoison, alles in 1 keer gelukt zonder problemen.
Cool.
Gefeliciteerd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1142  
Oud 22-02-11, 10:42
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

dankje, het waren natuurlijk niet mun eigen idevices ;p
  #1143  
Oud 22-02-11, 14:15
ChristofS ChristofS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8
Standaard

Ik heb de untethered jb van greenp0ison gewoon over mijn tethered jb van redsn0w gezet zonder problemen.
Alle bestanden staan er nog op en het was op 5 minuutjes geklaard.

Christof
  #1144  
Oud 22-02-11, 14:46
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Zelfde gedaan als @ChristofS en werkte prima inderdaad. Geen problemen ondervonden tot nog toe!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #1145  
Oud 22-02-11, 22:36
Aptv Aptv is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Maastricht
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
Inmiddels genoeg ervaring met Green poison te vinden . Jailbreak van ATV is een peuleschil!
Ok maar zoals ik al vertelde, ik ben er niet echt in thuis. Weet niet goed waar te starten en kan ik AppleTV 2 ook weer terugzetten in de oorspronkelijk geleverde versie?
Weet je waar ik ergens een stappenplan kan vinden?
  #1146  
Oud 22-02-11, 22:55
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aptv Bekijk bericht
Ok maar zoals ik al vertelde, ik ben er niet echt in thuis. Weet niet goed waar te starten en kan ik AppleTV 2 ook weer terugzetten in de oorspronkelijk geleverde versie?
Weet je waar ik ergens een stappenplan kan vinden?
Dan kan je hier heen YouTube - Broadcast Yourself.
Succes
  #1147  
Oud 23-02-11, 00:07
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

kheb al een tiental keer geprobeerd maar werkt niet :-(
  #1148  
Oud 23-02-11, 08:31
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n
  #1149  
Oud 23-02-11, 09:00
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n
Ja dat kan.
Je moet het in de loader app zelf doen.
  #1150  
Oud 23-02-11, 16:12
jvdommelen jvdommelen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 28
Standaard

Als ik het goed begrijp kan ik mijn 3gs updaten via Snowbreeze (heb windows namelijk). Als ik dan kies voor het NIET updaten van mijn baseband, kan ik hem unlocken met ultrasn0w. En ik ben jammer genoeg ook afhankelijk van een hacktivation, maar dit kan ik doen via een Phonebook simkaart (al in bezit). Kan zijn dat ik het helemaal fout heb, maar zou iemand mij kunnen vertellen of dit een beetje klopt??

mvg, Jelle
  #1151  
Oud 23-02-11, 17:14
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lohran Bekijk bericht
Ik heb ook een probleempje (3Gs 4.2.1 GP RC5). Ik ging hem even rebooten en daarna bleef hij hangen in het Apple bootlogo. DFU/Reboot maakte niks uit. iTunes zag 'm wel, maar liep steeds vast bij het maken van een reservekopie. Opnieuw GP maakte niks uit. Nu dus herstel gedaan via iTunes.. Hoop dat de schade niet te groot is en alles nog terug te zetten is. Maar ik hoop nog meer dat hij het gewoon nog doet!

edit: Crap, hij zegt nu dat 'ie locked is...
edit 2: Ok, moest de kaart er even uithalen en nu pakte iTunes de telefoon weer. Hij werkt in ieder geval weer. Ben nu bezig met de AppStore apps terug te zetten (die ik gewoon aangeschaft had) en dan straks weer een JB er overheen voor de andere apps. Heb wel APTbackup ofzo gebruikt, kijken of dat werkt als ik 't weer download en op restore druk.
edit 3: Nou, restore gedaan met dat backup progje, maar loopt met booten weer vast..
En weer hetzelfde.. 3e keer dat ik 'm kan gaan herstellen. Gelukkig kan ik wel een back up maken als hij is vastgelopen met booten, zodat al m'n instellingen en tel. nummers etc. nog hetzelfde zijn. Word er wel een beetje moe van.. Had er al echt weinig opgezet, maar nu houd ik 't echt alleen bij de belangrijke dingen.
__________________
iPhone 3Gs 32gb Zwart
  #1152  
Oud 23-02-11, 21:18
b.thomassen b.thomassen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 19
Standaard Jailbreak ongedaan maken?

Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.
  #1153  
Oud 24-02-11, 01:00
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen Bekijk bericht
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.
Back up van je toestel terugzetten op je iPhone via iTunes.
  #1154  
Oud 24-02-11, 01:06
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n
komt gewoon elke keer in dfu mode terecht
  #1155  
Oud 24-02-11, 16:32
boypresario boypresario is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen Bekijk bericht
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.
Als ik jouw was zou ik zelf restore maken via itunes. Zodat je jailbreak word verwijderd en geen sporen achterlaat. Maar voor dat je dat doet even backup maken van je apps of games natuurlijk (cydia apps: pkgbackup).

Daarna zo spoedig mogenlijk opsturen voor reparatie. Want binnenkort komt firmware 4.3 uit. De telefoons worden automatisch geupdate naar de laatste versie. Dus als je nog van cydia gebruik wilt maken... Handel het snel af... De reparatie duurt ongv. 1 á 2 weken.
  #1156  
Oud 24-02-11, 16:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen Bekijk bericht
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.
Wat de mensen boven mij proberen te zeggen is dat, je om je jailbreak ongedaan te maken, je je iPhone in iTunes moet Herstellen (dat is de knop onder Update). Dit proces heet in het Engels "restore".

Voordat je dit doet is het wel belangrijk een reservekopie (backup) te maken. Dit doet iTunes regelmatig automatisch (wanneer je je iPhone aansluit). Maar je kunt het ook handmatig dan wanneer je iPhone is aangesloten. Je klikt dan met de rechtermuisknop op de iPhone in de linkerkant van iTunes. De optie "reservekopie maken" verschijnt dan in het uitklapmenu.

Als dit proces klaar is heb je de mogelijkheid een reservekopie terug te zetten.

Als je iPhone hierna wilt opsturen voor reparatie dan raad ik je aan geen reservekopie terug te zetten omdat, indien het defect onder garantie valt, het gehele toestel wordt omgeruild voor een gereviseerde iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 24-02-11 om 16:55.
  #1157  
Oud 24-02-11, 21:53
iwilma3gs iwilma3gs is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: enschede
Berichten: 26
Standaard

Ik wil een iphone4 activeren maar ik heb geen simkaart erbij...
En als ik deze handleiding goed begrijp kan ik het nu niet doen met greenp0ison, omdat:

Let op! Gebruik Greenpois0n NIET als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock

(ik neem aan dat ik dus een softwarematige unlock nodig ben omdat ik geen simkaart heb...)

Zie ik iets over het hoofd, en kan ik gewoon deze procedure doen, of moet ik het anders doen???

Alvast bedankt!!
  #1158  
Oud 24-02-11, 21:57
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met sn0wbreeze, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.

Laatst gewijzigd door satwolf; 25-02-11 om 16:01.
  #1159  
Oud 24-02-11, 22:11
iwilma3gs iwilma3gs is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: enschede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satwolf Bekijk bericht
Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met redsn0w, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware
hoe maak ik de ipsw dan met redsnow??
ik ben een echte leek...
ik heb al wel de 3gs gejailbreakt...maar dat is volgens mij totaal nit te vergelijken....

En met shiftknop bedoel je van het toetsenbord van mijn laptop neem ik aan....
  #1160  
Oud 25-02-11, 09:25
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Hallo,

'k Heb gisteren mijn iPhone 4 gejailbroken met enige doel het MV-logo (en andere instellingen) er op te zetten.
Nu lijkt het erop dat mijn batterij sneller leegloopt.

Ik weet dat dit wel eens durft te gebeuren bij nieuwe firmware-versies dus voreg ik me af of iemand me kan bevestigen dat dit normaal is. Of eventueel een oplossing.

Of kan het aan MV's zelf liggen. Dat het toestel harder moet zoeken, ...?
Ik heb vol bereik, dus dat lijkt me dan raar.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Howow
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.