Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door miicker heb nu al stuk of 30 idevices gejailbreaked met greenpoison, alles in 1 keer gelukt zonder problemen. Cool. Gefeliciteerd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
dankje, het waren natuurlijk niet mun eigen idevices ;p
|
|
|||
|
|||
Ik heb de untethered jb van greenp0ison gewoon over mijn tethered jb van redsn0w gezet zonder problemen.
Alle bestanden staan er nog op en het was op 5 minuutjes geklaard. Christof |
|
||||
|
||||
Zelfde gedaan als @ChristofS en werkte prima inderdaad. Geen problemen ondervonden tot nog toe!
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je waar ik ergens een stappenplan kan vinden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
|
|||
|
|||
kheb al een tiental keer geprobeerd maar werkt niet :-(
|
|
||||
|
||||
kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp kan ik mijn 3gs updaten via Snowbreeze (heb windows namelijk). Als ik dan kies voor het NIET updaten van mijn baseband, kan ik hem unlocken met ultrasn0w. En ik ben jammer genoeg ook afhankelijk van een hacktivation, maar dit kan ik doen via een Phonebook simkaart (al in bezit). Kan zijn dat ik het helemaal fout heb, maar zou iemand mij kunnen vertellen of dit een beetje klopt??
mvg, Jelle |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Jailbreak ongedaan maken?
Hé,
Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie). Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier? Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna zo spoedig mogenlijk opsturen voor reparatie. Want binnenkort komt firmware 4.3 uit. De telefoons worden automatisch geupdate naar de laatste versie. Dus als je nog van cydia gebruik wilt maken... Handel het snel af... De reparatie duurt ongv. 1 á 2 weken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voordat je dit doet is het wel belangrijk een reservekopie (backup) te maken. Dit doet iTunes regelmatig automatisch (wanneer je je iPhone aansluit). Maar je kunt het ook handmatig dan wanneer je iPhone is aangesloten. Je klikt dan met de rechtermuisknop op de iPhone in de linkerkant van iTunes. De optie "reservekopie maken" verschijnt dan in het uitklapmenu. Als dit proces klaar is heb je de mogelijkheid een reservekopie terug te zetten. Als je iPhone hierna wilt opsturen voor reparatie dan raad ik je aan geen reservekopie terug te zetten omdat, indien het defect onder garantie valt, het gehele toestel wordt omgeruild voor een gereviseerde iPhone.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 24-02-11 om 17:55. |
|
|||
|
|||
Ik wil een iphone4 activeren maar ik heb geen simkaart erbij...
En als ik deze handleiding goed begrijp kan ik het nu niet doen met greenp0ison, omdat: Let op! Gebruik Greenpois0n NIET als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock (ik neem aan dat ik dus een softwarematige unlock nodig ben omdat ik geen simkaart heb...) Zie ik iets over het hoofd, en kan ik gewoon deze procedure doen, of moet ik het anders doen??? Alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met sn0wbreeze, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware
Laatst gewijzigd door satwolf; 25-02-11 om 17:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben een echte leek... ik heb al wel de 3gs gejailbreakt...maar dat is volgens mij totaal nit te vergelijken.... En met shiftknop bedoel je van het toetsenbord van mijn laptop neem ik aan.... |
|
|||
|
|||
Hallo,
'k Heb gisteren mijn iPhone 4 gejailbroken met enige doel het MV-logo (en andere instellingen) er op te zetten. Nu lijkt het erop dat mijn batterij sneller leegloopt. Ik weet dat dit wel eens durft te gebeuren bij nieuwe firmware-versies dus voreg ik me af of iemand me kan bevestigen dat dit normaal is. Of eventueel een oplossing. Of kan het aan MV's zelf liggen. Dat het toestel harder moet zoeken, ...? Ik heb vol bereik, dus dat lijkt me dan raar. Bedankt voor jullie antwoorden. Howow |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|