Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ik had dus ook problemen met cydia dacht ik herstel mn phone maar zit nu ook met stekkertje en de foutmelding 1013 reageert dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nou ik had dus ook problemen met cydia
dacht ik herstel mn phone maar zit nu ook met stekkertje en de foutmelding 1013 reageert dus nergens meer op had wel met tinyumbrella mn gegevens gebackupt maar als ik deze start moet ik dan exit recovery starten of start tss server? rob |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat sommige repositories niet reageren komt denk ik door de stormloop, heb er ook last van.
|
|
||||
|
||||
@brummy, gewoon je telefoon in DFU zetten en de jailbreak draaien. Daarna start hij gewoon op zoals het hoort
|
||||
|
||||
Sommige posters bezorgen de moderatoren veel werk met niet geoorloofde posts.
Houden jullie aub rekening met onderstaande forumregel die je hebt geaccepteerd toen je je aanmelde op dit forum?
|
|||
|
|||
Er gebeurt niks bij mij als ik GP opstart?
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen dat je ergens op de pc een hostfile aan moet passen. Moest bij mij ook. Of dat voor windows ook zo werkt weet ik niet, ik heb een Mac. Zoek er even naar ergens in dit topic.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 4.2.1 is het dan ook nodig om shsh gegevens te backuppen, snap het niet helemaal
|
|
||||
|
||||
error 1013 komt doordat de baseband niet overeenkomt met de firmware d8 ik. Je kan gewoon je telefoon in DFU zetten en dan greenpoins0n draaien. Daarna start je iPhone/Pod/Pad gewoon op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 zonder simlock. Ik ben dus niet afhankelijk van een softwarematige unlock. Kan ik mijn iphone met 4.2.1 jailbreaken zonder problemen te krijgen met garantie, simlock, etc. ?
Zijn er evt al bugs bekend ? |
|
|||
|
|||
Waarom werkt GP bij mij niet?
Ik werk met Windows 7 Pro 32-bit. Maar als ik GP opstart, gebeurt er helemaal niks? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de tethered jailbreak-versie van iOS 4.2.1 gebruikt dan zijn deze gegevens waarschijnlijk al automatisch door Cydia voor je gebackuped. Ze worden dan bewaard op de server van Cydia. Of dit het geval is wordt aangegeven in het beginscherm van Cydia, waar bovenin het scherm 'SHSH: 4.2.1' zou moeten worden weergegeven als de blobs veiliggesteld zijn. Gebruik je een niet gejailbreakte versie van iOS dan kan er een backup van de blobs worden gemaakt met TinyUmbrella. Laatst gewijzigd door Ducci; 06-02-11 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn iphone 4 32Gb ios 4.2.1 gejailbreaked met greenpois0n van hun site.De MAC versie : greenpois0n 1.0 RC5.
Ik ben nog geen 10 minuten bezig geweest en hij draait als een zonnetje. Ik ben niets kwijtgeraakt. Ik had natuurlijk vantevoren een backup gemaakt : Contactpersonen/Foto's/ Awesomenotes/Stash etcetera. Maar alles is gewoon nog aanwezig. Ook mijn muziek en video's staan er nog, niet te vergeten mijn smsjes en whatsapp-talk. Wel even de loader starten om Cydia te installeren. Cydia is nog het langste bezig geweest van het hele proces, maar ook dit draait prima. Geen problemen ondervonden. Dus ik kan alleen maar zeggen : Thumbs-up !!! |
|
|||
|
|||
problemen met itunes synchronisatie
Ik heb met succes de jailbreak van greenpoisen RC5 Beta 2 uitgevoerd.
Ook heb ik de loader al gestart. En werkt Cydia ook. Alleen kan ik nu niet meer synchroniseren met itunes. Duurt erg lang en blijft hangen bij de apps. Iemand nog enig idee? Moet ik nog iets instellen of iets doen? (heb de iphone al verschillende malen opnieuw opgestart. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer steeds een thema te installeren via cydia maar krijg elke keer een foutmelding. Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben?
|
|
|||
|
|||
Wat ik me dus afvraag is:
1. Als je na jb ook weer via itunes backup maakt welke backup wordt er dan gebruikt als je weer gaat herstellen via itunes 2. Na jailbrake worden de apps die ik nu heb behouden of moet ik het allemaal weer installeren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Door overbelaste servers... Dus via ander route Cydia installeren.. Plz correct me if I'm wrong... |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk niet, aangezien er een APT (Advanced Packaging Tool) nodig is om packages binnen iOS te installeren. Cydia is zelf die APT en moet dus als eerste worden geïnstalleerd doormiddel van een exploit om zo andere packages te kunnen installeren.
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|