Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat moet ik doen als ik steeds de melding krijg Quit(Restart to Retry) ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat moet ik doen als ik steeds de melding krijg Quit(Restart to Retry) ??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je gewoon update, dus niet herstelt, zouden er geen problemen moeten zijn. Ik zou wel voor de zekerheid een backup in itunes maken.
|
|||
|
|||
Dat komt door die nieuwe baseband die is beveilig door apple dat deze niet meer uit de recovery modus kan via zulke prg's enigste optie even via itunes updaten en opnieuw beginnen.
|
|
|||
|
|||
Net de iPhone 4 en de iPad met Greenpois0n gedaan.
Over de tethered versie van Redsn0w heen. Perfect gegaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
nee hoor bij mij bleef alles zoals het was niets kwijt of veranderd rob |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple heeft in ios 4.2.1 een extra beveiligingscheck ingebouwd waardoor je niet meer met een niet bijhorende baseband kunt gebruiken (teninste, je kan hem niet meer uit recoverymode krijgen). Ik heb dit opgelost door gewoon direct greenpois0n te draaien, waarna hij gewoon doorstarte.
|
|
|||
|
|||
Hier ook.
Kreeg meerdere malen error 1013, via tinyumbrella uit recovery gehaald, Itunes afgesloten en GP gedraait, Nu succesvolle JB met 4.2.1
|
|||
|
|||
Helemaal blij met mij gejailbreakte Iphone 4.
Kan ik dit nu ook toepassen op mijn IPAD ? En waar kan ik nu de programma's vinden die ik kan gebruiken op mijn gejailbreakte Iphone 4? Ja ja ben nog een dummie van 50 jaar oud. Maar moet toch ergens beginnen niet dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Een dummy van 61 jaar oud Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-02-11 om 14:11. |
|
||||
|
||||
geen dummy, wel 17 jaar
|
|
|||
|
|||
Ik lees van alles over het niet hoeven te herstellen van de iphone als je een tethered jailbreak hebt.
Maar niks over mijn geval, ik heb een iphone 4 op 4.1 met een untethered jailbreak. Kan ik gewoon updaten naar 4.2.1 en hem dan jailbreaken zonder hem te hoeven herstellen op enig moment?? Dat zou namelijk wel fijn zijn. thx. |
|
||||
|
||||
je kan hem upgraden, dan jailbreaken, maar je zult alle jailbreakapps kwijtraken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 5 minuten geleden in 1x de jailbreak gedaan met windows.
Ik heb een oud barrel als computer, maar bij mij is er geen enkel probleem. Cydia staat netjes in de loader app, cydia loopt als een trein, HELEMAAL TOP! Alle lof naar greenpois0n. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haii, ik wilde over mijn thetered JB op mn iPad een unthetered heen zetten. Maar nu doe ik mijn iPad uit, (die aan mn pc zit) maar i.p.v. dat de iPad uitgaat blijft er de heletijd een cirkeltje rondedraaien, wat betekent dat ie aan het ''uitgaan'' is... help aub!
Alvast bedankt voor reactie! |
|
||||
|
||||
gewoon eventjes wachten en als dat niet helpt gewoon koppelen aan computer en dan 10 sec. home + power inhouden, daarna power loslaten en home ingedrukt houden todat hij wordt herkend door pc.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vraagje kan jij in cydia iconoclasm of typophone vinden? rob |
|
|||
|
|||
Citaat:
Works like a charm |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|