Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, ik heb mijn iPod 4g ge-jailbreakt op versie 4.1, nu wil ik hem graag updaten naar een ge-jailbreakte 4.2.1 kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, ik heb mijn iPod 4g ge-jailbreakt op versie 4.1, nu wil ik hem graag updaten naar een ge-jailbreakte 4.2.1 kan ik dan gewoon greenpoison gebruiken op mijn iPod zoals die nu is. of moet ik hem eerst updaten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoi
als ik Jbrake uitvoer moet ik daarna alle apps die ik nu heb opnieuw erop zetten??? kan ik na jbrake ook gebruik maken van itunes. SHSH-blobs opslaan kan na jbrake?? hoe?? |
|
|||
|
|||
Ik zit hier met een nogal dringende vraag:
Kan ik mijn Spirit-Jailbroken Touch 3G iOS 3.1.3 updaten naar 4.2.1...? Moet ik een clean restore doen OF hoeft dat niet?? |
|
|||
|
|||
Net zonder problemen mijn ipad met greenpoison windows versie untethered gemaakt, over de tethered JB van redsnow die ik al had.
|
|||
|
|||
Ik snap er niks meer van....heb t nu 25x geprobeerd,maar niet te JB.
Telefoon uit......green opstarten,maar er gebeurt niks op het scherm. Hij blijft ook maar wachten op DFU |
|
||||
|
||||
Ik heb hem ook gewoon over redsnow kunnen zetten.
Ik merk wel dat de telefoon erna een stuk slomer is geworden? Ook is het bewegende logo nogal stotterend (eerder 4 of 5 plaatjes, dan een vloeiende beweging als op het filmpje te zien was).
|
|||
|
|||
Is het zo dat als je jailbreakt je garantie vervalt?
|
|
|||
|
|||
Stapsgewijze weergave van mijn ervaring met het jailbreaken van mijn iPad (16GB zonder 3G):
* gestart met iPad op iOS 3.2.1 met jailbreak Voorbereiding: 1. SHSH opgeslagen met TinyUmbrella (tinyumbrella-4.21.07) 2. iPad gesynchroniseerd met iTunes & reservekopie gemaakt met iTunes 3. iPad geupdate naar iOS 4.2.1 via iTunes (iTunes 10.1.2.17) - dit duurde behoorlijk lang bij mij. Na de update naar iOS 4.2.1 stonden alle apps nog op de iPad (alleen startten ze niet allemaal). 4. iPad gesynchroniseerd met iTunes & reservekopie gemaakt met iTunes Jailbreak iOS 4.2.1 uitgevoerd met greenpois0n voor windows (met Windows 7) (gp_win_rc5_b2). Daarbij de stappen uit de readme van greenpois0n gevolgd: 1. plug the device to your computer using the USB cable 2. quit iTunes if it shows up 3. start greenpois0n Note: druk op de knop <prepare to jailbreak (DFU)> 4. follow instructions Note: hiermee wordt de iPad in DFU modes gezet, de instructies zijn erg duidelijk. Als de stappen goed doorlopen zijn wordt de knop <jailbreak> actief, dus klik herop. 5. the device will boot a 1st time with verbose text on screen. This operation will install the jailbreak on the device. 6. the device will reboot normally Note: na een succesvolle jailbreak wordt de knop <quit> actief, klik hierop. 7. start the Loader application (green icon on the SpringBoard), and follow instructions to install Cydia Note: na installatie van Cydia start de iPad opnieuw op en ben je klaar met de jailbreak. Na de jailbreak stonden bij mij alle apps er nog op die ervoor ook al erop stonden. Laatst gewijzigd door fmb; 06-02-11 om 13:16. |
|
||||
|
||||
Je moet hem wel zelf in dfu mode zetten. Anders kan hij nog lang wachten op dfu mode.
|
|
|||
|
|||
Bij het opstarten van greenpois0n geeft íe aan dat ik mijn iphone in DFU moet zetten. Dit is niet de eerste keer dat ik via DFU een jailbreak uitvoer dus zo gezegd zo gedaan... Helaas herkent greenpois0n niet dat mijn iphone in DFU komt. Heb de iphone opnieuw aangesloten op de computer en ik krijg keurig een melding in de taskbar dat er een appledevice in DFU is herkend.
Iemand een suggestie? |
|
||||
|
||||
als je er een jailbreak op hebt staan, kunnen ze wijgeren garantie te verlenen. Daarom moet je voordat je naar de winkel gaat gewoon je iphone herstellen via itunes, dan kunnen ze niet meer zien dat hij gejailbreaked is.
Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 06-02-11 om 11:59. |
|
|||
|
|||
Oké dankjewel voor snelle reactie!! Kan ik gewoon meteen de unthetered jailbreak erop zetten of moet ik m'n iPad eerst herstellen zodat m'n JB eraf is?
|
|
||||
|
||||
Ik heb 'm zojuist gejailbreakt terwijl de tethered er nog opstond, en niks ging weg, alles bleef erop zetten. Dus je kunt hem er gewoon overheen doen.
|
|||
|
|||
Robbiedobbie bedankt voor de reactie. In dat geval jailbreaken die handel
|
|
|||
|
|||
Ik had mijn iPhone 4 al via redsn0w voorzien van een jb, deze was alleen tethered, heb nu gewoon opnieuw jb uitgevoerd, nu met greenpois0n, en voila ik kan nu ook untethered booten. Dus als je jou iDevice al via redsn0w hebt gejailbreaked, kun je gwoon greenpois0n uitvoeren ZONDER dat je jou iDevice eerst hoeft te herstellen. Heb dit gedaan op mijn eigen iPhone 4 alsook op de iPhone 3gs van een maat van mij. De loader wordt dan ook niet geinstalleerd, ik neem aan dat ie detect dat cydia enz. er al op staat.
Succes |
|
||||
|
||||
Graag gedaan.
Ik zou wel eventjes de wiki doorlezen, zodat je geen stomme fouten maakt |
|
|||
|
|||
Ik had mijn iPhone 4 al via redsn0w voorzien van een jb, deze was alleen tethered, heb nu gewoon opnieuw jb uitgevoerd, nu met greenpois0n, en voila ik kan nu ook untethered booten. Dus als je jou iDevice al via redsn0w hebt gejailbreaked, kun je gwoon greenpois0n uitvoeren ZONDER dat je jou iDevice eerst hoeft te herstellen. Heb dit gedaan op mijn eigen iPhone 4 alsook op de iPhone 3gs van een maat van mij. De loader wordt dan ook niet geinstalleerd, ik neem aan dat ie detect dat cydia enz. er al op staat.
Succes |
|
|||
|
|||
OMG! 70 minuten tot 2 uur duurt het om 4.2.1 te downloaden!
:S |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het zo dat als ik de iphone nu jaibreak, dat ik al mijn contacten etc nog gewoon behoud zoals deze er nu staan?
Of moet ik weer alles terug gaan zetten via itunes? |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|