Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 in dit soort gevallen haat ik mezelf waarom ik geen macbook heb gekocht........ Ken je nu echt niemand die een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ken je nu echt niemand die een MacBook, iMac of Mac Pro heeft ? Het is echt in vijf minuten gebeurd. Ik zou het graag voor je doen (heb sinds gisteren nu al zeven (7) iPhones en vijf (5) ipads van een JB voorzien) maar ik woon helaas in de appendix van Nederland.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk gelukt.
Begonnen op een imac eind 2010 Iphone 4 bleef hangen op voortgansbalkje updaten van 4.1 naar 4.2 de boosdoener bleek Wi-Fi sync uit cydia die op de mac meedraaide en niet weg wou. Aan de windows laptop gehangen voor de update, dat ging prima. Daarna terug aan de mac voor de jailbreak. ook zonder problemen. Dus Wi-Fi Sync op de iphone en een hang in de update: andere pc. Ik hoop dat hier weer wat mensen wat aan hebben. |
|
|||
|
|||
We moeten helaas wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hoofdpijn... Ben echt vanalles in de gaten aant houden...!
Google News iPhoneclub etc. etc. :S |
|
|||
|
|||
Als de jailbreak morgen nie komt ga ik net als mijn buurjongen tethered jailbreaken.Totdat windows er is tenminste.........
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een Macbook, maar mijn iPhone synchroniseer ik met m'n laptop met Windows.. Kan ik dan wel gewoon de jailbreak uitvoeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog tot morgen 6 uur... om te upgraden naar 4.2.1 en te JB'en... Dan 2 uur om apps te dl'en... (Weenie of AppBackup zijn werk doet?)... Dan 2 weken zonder internet!
EDIT: NEE, morgen OF overmorgen... En ik zit al 2 weken elke dag met 3-5 keer erge hoofdpijn, dus... :S Laatst gewijzigd door Thiemo; 05-02-11 om 21:39. |
|
|||
|
|||
Ja, dat kan. Maar je moet wel iTunes installeren. De JB maakt gebruik van iTunes libs. Gewoon installeren, meer niet en zeker niet opstarten. Hoofdzaak is dat de libs met dependencies aanwezig zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan iemand me helpen?
als ik probeer Greenposion te downloaden uit de link hierboven op me imac krijg ik hem binnen als ik hem dan wil openen komt er telkens. Greenposion is onverwachts gestopt dan kan ik doen 'negeer' 'rapporteer' 'start opnieuw'' op een andere mac in het huis geprobeerd ook op die mac werkt die niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry, is beeeeeetje veel :$
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je pc moet om osx onder vm te kunnen draaien hardware virtualisation ondersteunen. Laatst gewijzigd door mart79; 05-02-11 om 21:54. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|