Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal het even op m'n website hosten zodat jullie het direct kunnen downloaden, binnen enkele minuten kom ik met een linkje....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zal het even op m'n website hosten zodat jullie het direct kunnen downloaden, binnen enkele minuten kom ik met een linkje.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus niet naar ducci.nl, daar is niets te vinden (heb een CMS erop gepleurd om te kijken of het iets was)
EDIT: Vond ook nog een ander linkje, kijk maar welke je pakt MIRRORS: http://t.co/oY1sFhq - MediaFire http://www.ducci.nl/greenpois0n/gp_win_rc5_b2.zip Laatst gewijzigd door Ducci; 06-02-11 om 03:12. |
|
|||
|
|||
greenpois0n RC5 (b2) Windows-versie: ervaring en problemen
Ga het nu proberen en post hier zo het resultaat.
|
|
|||
|
|||
De windows versie is net uitgekomen kreeg bericht via twitter van chronic defteam
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect!!
|
|
|||
|
|||
=== Jailbreak Report ===
PC: Windows 7 Ultimate iDevice: iPhone 4 32GB, draaiend op iOS 4.2.1 (geen 'clean' copy). greenpois0n gestart, iPhone in DFU-modus gebracht. Enkele vage meldingen op het scherm te lezen gekregen (unable to load dit en dat). Jailbreak met succes voltooid, Cydia met succes geïnstalleerd. iPhone ge-reboot, alles werkt prima. Natuurlijk zit ik me nu te bedenken wat die meldingen geweest kunnen zijn.. Heb het zo snel niet kunnen lezen, maar het lijkt geen invloed te hebben (gehad) op de jailbreak. EDIT: meldingen gevonden met Google (een van m'm beste vrienden). ===================== Unable to find gBdevList Unable to find fs_mount Unable to find fs_unmount Unable to find fs_load_file Greenpoison initialized ===================== Enkele seconden nadat deze meldingen op het scherm waren verschenen, zette greenpois0n de jailbreak zonder problemen voort. Het leek erop dat de iPhone meerdere malen automatisch ge-reboot werd, waarna alles gewoon functioneerde.. Laatst gewijzigd door Ducci; 06-02-11 om 04:02. |
|
|||
|
|||
Gelukt!
Iemand hier ook rare meldingen op het scherm gekregen (unable to load ...)? Had overigens geen invloed op de jailbreak. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Cydia niet goed geinstalleerd
Vandaag met succes de greenpoison jailbreak toegepast op een Iphone 3GS met FW 4.2.1.
HElaas: Cydia start niet. Loader staat wel op de Iphone, maar die geeft aan dat Cydia al geinstalleerd is. Het icoontje staat er wel, maar Cydia crasht direct na het starten. Op welke wijze krijg ik Cydia geinstalleerd? Heeft iemand een suggestie? Is het zinvol om redsnow te draaien over greenpoison heen om Cydia geinstalleerd te krijgen? Alvast veel dank! |
|
|||
|
|||
alsjeblieft het linkje http://mirrors.ih8sn0w.com/gp_win_rc5_b2.zip
|
|
|||
|
|||
Linkje
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hotfile.com: One click file hosting: gp_win_rc5_b2.zip
Hier kun je het downloaden als je niet op greenpois0n.com geraakt |
|
|||
|
|||
Hotfile.com: One click file hosting: gp_win_rc5_b2.zip
Hier kun je het downloaden als je niet op greenpois0n.com geraakt |
|
|||
|
|||
Citaat:
De firmware die redsn0w gebruikt wordt bij tethered jailbreaken alleen in het tijdelijk geheugen van de iPhone geladen, waardoor er wel gebruik kan worden gemaakt van het lek om zo Cydia te installeren (wat vervolgens wel blijvend is omdat het op de flashdisk wordt gezet), maar de 'tijdelijke' firmware bij een reboot weer uit het geheugen verdwenen zal zijn. De firmware die op de flashdisk staat (de drive waar vanaf de iPhone boot) is al untethered gejailbreakt en zal met geen vinger worden aangeraakt door de firmware van redsn0w, die immers slechts geladen was in het tijdelijk geheugen. De volgende keer dat je de iPhone opstart zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van Cydia, die over de oude, niet werkende versie heen is geïnstalleerd. Laatst gewijzigd door Ducci; 06-02-11 om 04:44. |
|
|||
|
|||
Haha, hoe meer URL's, hoe meer vreugd
|
|
|||
|
|||
Ook verbeterde Beta3 RC5 voor Mac is uit:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Door de download ligt hun server plat. Met red snow kun je Cydia downloaden. Was gisteren ook zo met de Mac versie. Later deed hij het wel gewoon
|
|
|||
|
|||
jailbreak complete!!!
|
|
|||
|
|||
Geweldig. De RC5 voor Windows werkt perfect.
Ben van tethered redsn0w jailbreak naar untethered jailbreak met Greenpois0n gegaan _zonder_ een restore. Al m'n apps en instellingen behouden. Alles is dus hetzelfde, alleen hoef ik de iPhone niet meer aan de PC te hangen voor een reboot. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 en wil die graag jailbreaken.
Begrijp ik nu goed dat dat nu mogelijk is met besturingprogramma windows....?? Zitten hier nog haken en ogen aan? André |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|