iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

gufra 30-03-11 19:41

Ff rebooten misschien?

k4yraa 30-03-11 21:15

ookvoor iPhone 3g?

Funzel 31-03-11 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gufra (Bericht 657736)
Ff rebooten misschien?

Werkt helaas niet, al aantal keren gereboot. Ik heb de verder ook de ballen verstand van hoor, van dat jailbreaken, weet alleen hoe die procedure met greenpoison moest en voor zover ik weet ging die goed.

deucebigelow 31-03-11 15:58

ik heb zopas een apple tv 2 gekocht met laatste nieuwe firmware erop
al enkele malen de greenpoison rc 6 geprobeerd alles lijkt te werken tot ik de apple tv
aansluit op mijn tv dan zijn er geen veranderingen te zien geen loader functie

iemand een idee

floa1512 31-03-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deucebigelow (Bericht 658056)
ik heb zopas een apple tv 2 gekocht met laatste nieuwe firmware erop
al enkele malen de greenpoison rc 6 geprobeerd alles lijkt te werken tot ik de apple tv
aansluit op mijn tv dan zijn er geen veranderingen te zien geen loader functie

iemand een idee

Jij mag ook op YouTube kijken hoe dat moet.
Bv jailbreak Apple tv 2 dan kom je er wel

H0yVoy 01-04-11 17:25

Ik heb een probleem, als ik jailbreak met Greenpois0n/snowbreeze op 4.2.1, dan gaat hij zomaar na de jailbreak op een willekeurig moment in safe mode. Ik heb geen idee waarom, het komt niet door een cydia app, en ik heb animate in usr/bin al verwijderd. Hij wil safe mode niet uit en als ik wil respringen of rebooten duurt dat heel erg lang (soms wel 15 min.) en eindigt hij vervolgens toch weer in safe mode. Ik snap er niks van! Ik heb alles er al eens vanaf gegooid, en hem 20 keer opnieuw gejailbreakt. Maar dit probleem gaat maar niet weg. Wie helpt mij uit deze brand??


onbelangrijk: er staat dit keer niet boven in de statusbar "exit safe mode" maar "it safe mode".

deucebigelow 03-04-11 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 658064)
Jij mag ook op YouTube kijken hoe dat moet.
Bv jailbreak Apple tv 2 dan kom je er wel

heb ik meermaals geprobeerd
blijft steeds origineel staan na de procedure en toch zegt greenpoison op de laptop dat alles goed verlopen is :) echt rare boel

mail.eve 03-04-11 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deucebigelow (Bericht 658911)
heb ik meermaals geprobeerd
blijft steeds origineel staan na de procedure en toch zegt greenpoison op de laptop dat alles goed verlopen is :) echt rare boel

Welke ios versie?

deucebigelow 03-04-11 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 658918)
Welke ios versie?

4.2.1(2100)hij doet alles goed maar op het einde komt er niet te staan jailbreak complete en ook het witte lampje blijft flikkeren op de atv2 en dit moet dan normaal stil blijven , echt frustrerend :)

runner70 04-04-11 19:06

Komt er nu ook een versie voor iOS 4.3.1?

edjohan 13-04-11 21:59

Hoi ik heb de alle nieuwste versie 4.3.1(8G4) Modemfirmware 04.10.01Ik heb de nieuwste versie er op moeten doen wat hij reageerde niet meer
alleen het appeltje brandde nog maar.
Hij was al jailbreak maar nu lukt het niet meer.
Moet ik hem terug zetten en hoe moet dat of hoe kan ik hem jailbreaken????
Ik was zeer gehecht aan cydia.
Help help......................

XIII 13-04-11 22:38

Als je in het topic voor jouw nieuwe firmware (4.3.1) kijkt vind je daar hoe je weer kunt jailbreaken.

edjohan 13-04-11 23:50

Hoi ik heb het geprobeerd maar ik ben een leek dus is het niet gelukt...
Help me A.u.b.

edjohan 18-04-11 00:52

Hoi ik heb een jailbreak gedaan en er iets niet goed gegaan en heb via de computter de Iphone weer aan de praat gekregen.
Maar nu zit er een nieuwe versie op de 4.3.2.
Dus mijn vraag is Hoe kan ik hem jailbreaken???
En ik heb op het internet al gekeken maar word daar niet wijzer van.
Ze praten hier over Untethered enz......
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

XIII 18-04-11 07:14

Ook voor 4.3.2 hebben we een apart topic.

En moeilijke termen worden in onze Wiki uitgelegd.

Succes!

Remco Jacobs 21-04-11 10:40

Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem, tijdens het resetten van mijn Iphone 3gs (alle instellingen terug zetten) liep de Iphone vast (hij was gejailbreaked met greenpoison). Nu start hij alleen maar op tot aan het bootlogo, daarna loopt hij vast. Als ik greenpoison opnieuw probeer te activeren, dan wordt tijdens de jailbreak de foutmelding: no firmware downloaded in 60000 ms.

Ik krijg dus op geen mogelijkheid het begin scherm te pakken!

Kan iemand mij helpen????

Extra info:
- Iphone wordt niet herkend op de pc (win) of in Itunes dus herstellen gaat niet.
- kan alleen via de DFU modus de iphone aanzetten, verder geen reactie op sleep button.

Ik heb nu echt hulp nodig!

floa1512 21-04-11 11:08

Remco Jacobs,
Je zal hem moeten herstellen met iTunes.
Je telefoon zit in een loop en dat gaat niet weg met nogmaals greenpo1sonneroverheen slingeren.

Weet wel dat als je hem restored da je iOS 4.3.2 er op krijgt.
1 ze hem in DFU mode en doe de jailbreak met snowbreeze.
Sn0wbreeze 2.6: custom firmware maken voor iOS 4.3.2 (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
Succes

masserari 21-04-11 21:44

Ik heb een origineel unlockte iphone 4 met 4.2.1 software.
Kan ik nu wel gewoon jailbreaken ??

marcelfick 10-05-11 13:11

HELP !! Ik heb mijn Iphone 4 (USA) gejailbreaked maar de telefoon blijft zoeken naar een AT&T netwerk en vind niet het Vodafone netwerk. Voor de rest werkt alles goed. Kan iemand mij helpen. thanks

elscroto 10-05-11 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelfick (Bericht 672298)
HELP !! Ik heb mijn Iphone 4 (USA) gejailbreaked maar de telefoon blijft zoeken naar een AT&T netwerk en vind niet het Vodafone netwerk. Voor de rest werkt alles goed. Kan iemand mij helpen. thanks

Ultrasnow al geinstalleerd via cydia?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.