Tethered Jailbreak iPhone 3GS: Spontane Reset discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-forumleden, Ik heb dus al een tijdje de jailbreak op mijn toestel met een nieuwe BOOTROM. Alleen heb ik de laatste tijd steeds meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tethered Jailbreak iPhone 3GS: Spontane Reset
Hallo mede-forumleden,
Ik heb dus al een tijdje de jailbreak op mijn toestel met een nieuwe BOOTROM. Alleen heb ik de laatste tijd steeds meer wanneer ik een sms'je binnenkrijg als ik muziek aan het luisteren ben of als ik iemand bel terwijl de muziek daarvoor aanstond. Dat hij op een gegeven moment spontaan respringt, en dat hij daarna het weer gewoon doet, als het gesprek is aangenomen aan de andere kant blijft hij ook gewoon doorgaan. Is hier misschien enige uitleg voor? Of is er iets goed mis?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update 4.3.3 , spontane reset tijdens n gesprek na 1,5 minut | fredvstar | iPhone algemeen | 2 | 30-05-11 15:48 |
Iphone 3gs reset | Golfje | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 11:23 |
Spontane reset datateller | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 01-04-10 12:33 |
|
|