Info en Hulp bij jailbrake 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Waar kan ik nou meer info vinden hoe ik een jailbrake moet uitvoeren, heb in de forum gezocht maar niet echt concrete handleiding gevonden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Info en Hulp bij jailbrake 4.2.1
Hoi,
Waar kan ik nou meer info vinden hoe ik een jailbrake moet uitvoeren, heb in de forum gezocht maar niet echt concrete handleiding gevonden. Het gaat om de 4.2.1 jailbrake. Thanks
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
#1527535 - Pastie
Ik citeer voor als de link down is: Citaat:
|
|
|||
|
|||
tx dat zocht ik nou, maar hoe heb jij dit gevonden?
|
|
||||
|
||||
Let even op dat dit instructies voor een Mac OS/X (JB) zijn en de TS een Windows machine heeft volgens zijn/haar profiel.
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT pod2g heeft het er op gezet: https://twitter.com/pod2g/status/33433412618420225 |
|
|||
|
|||
Ik blijf hangen op het init scherm. Greenpois0n als root uitvoeren maakt ook geen verschil.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzoek om hulp bij installeren en wat op te letten bij 4.2.1 GM. | Hionimi | Archief | 16 | 22-11-10 20:25 |
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby | marco_sire | Archief | 1 | 26-08-10 09:57 |
info popups bij uitgaande gesprekken | maine | iPhone algemeen | 1 | 21-04-10 15:58 |
newbie met iphone g2 zoekt hulp jailbrake | dendeze | Archief | 3 | 20-12-09 11:48 |
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) | willebil | Archief | 1 | 15-02-08 14:50 |
|
|