info popups bij uitgaande gesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Altijd als ik bel verschijnen er bij mij soort popups met daarop wat info, bijv. 'Uitgaand gesprek doorgeschakeld' o in die trend. Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
info popups bij uitgaande gesprekken
Hallo daar,
Altijd als ik bel verschijnen er bij mij soort popups met daarop wat info, bijv. 'Uitgaand gesprek doorgeschakeld' o in die trend. Wanneer er niet opgenomen wordt en ik dus op 'Stop gesprek' wil klikken, moet ik eerst sluiten kiezen bij die popup. Dit kost tijd en dan hoor ik hem al weer op voicemail overgaan en gaan dus de gesprekskosten lopen. Zijn deze meldingen misschien uit te schakelen??? Heb al zitten zoeken bij Instellingen maar kan het niet vinden. iPhone 3G 8GB met een Hi Online abo groet Jermaine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry, de vraag werd al eerder gesteld
Mijn post mag weg, kan ik dat zelf? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten | Douwe.ewoud | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-11 15:30 |
Uitgaande gesprekken blokkeren | -DUS- | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-02-11 19:07 |
geen uitgaande mails bij sommige livemail accounts | rikfrombelgium | iPhone algemeen | 1 | 22-11-09 17:52 |
Verschil tussen inkomende en uitgaande smsjes / gesprekken | svha | iPhone algemeen | 5 | 15-01-09 21:28 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
|
|