uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag ik heb een vraagje. Is er een cydia tweak die ik in kan stellen dat als ik 300 minuten heb gebeld dat die dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten
Goedendag ik heb een vraagje.
Is er een cydia tweak die ik in kan stellen dat als ik 300 minuten heb gebeld dat die dan mijn iphone blokkeert? En als het er niet is is er dan iemand die dat kan maken... ik zou er heel erg blij mee zijn. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
cydia, outgoing block, tweak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Teller voor uitgaande minuten | Ashwinner007 | Jailbreak apps en thema's | 22 | 09-09-13 23:08 |
Uitgaande gesprekken blokkeren | -DUS- | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-02-11 19:07 |
info popups bij uitgaande gesprekken | maine | iPhone algemeen | 1 | 21-04-10 15:58 |
Blokkeren van nummers (uitgaande) | BruceSV | iPhone algemeen | 8 | 28-05-09 01:25 |
Annomieme gesprekken blokkeren | WebJojo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-12-08 18:55 |
|
|