geen uitgaande mails bij sommige livemail accounts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heel bizar, mijn vriendin gebruikt mijn iphone nu. Ze kan geen mails verzenden.Ik heb haar account op exact dezelfde manier toegevoegd als de mijne ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen uitgaande mails bij sommige livemail accounts
hallo
heel bizar, mijn vriendin gebruikt mijn iphone nu. Ze kan geen mails verzenden.Ik heb haar account op exact dezelfde manier toegevoegd als de mijne ( beide @hotmail.com ) alle settings vergeleken en toch kan zij niets versturen en ik wel. Weten jullie misschien hoe dat komt? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ok, ondertussen opgelost, activatie van livemail die blijkbaar heel traag ging, alles werkt ondertussen, topic mag weg, sorry
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid bij sommige APPS valt soms weg | janbeul | iPhone Apps | 5 | 03-04-11 12:52 |
geen internetverbinding in sommige apps | appelopo | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-02-11 12:23 |
geen plaatsbepaling bij sommige foto's | haarlem023023 | Muziek, foto & video | 0 | 09-08-10 20:26 |
info popups bij uitgaande gesprekken | maine | iPhone algemeen | 1 | 21-04-10 15:58 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
|
|