iPhone doet helemaal niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iPhone (3gs 16g) in de oplader van Belkin in mijn auto gezet. Op dat moment nokte hij ermee en tot nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone doet helemaal niets meer
Ik heb gisteren mijn iPhone (3gs 16g) in de oplader van Belkin in mijn auto gezet. Op dat moment nokte hij ermee en tot nog toe is het me niet gelukt hem aan de praat te krijgen. Alle resets geprobeerd, DFU mode enz maar hij reageert helemaal nergens op. Hij is niet gejailbreakt, ik had niet onlangs een update van het een of ander gedaan... niets helpt. Intussen aan iTunes gehangen, via de stroom proberen op te laden. Ik heb zelf het idee dat de accu het begeven heeft. Ik heb hem net 1 maand. Heeft iemand enig idee?
bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja, ga naar de winkel. claim je garantie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet helemaal niets meer | H.Vos | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 21:20 |
Iphone doet helemaal niets meer | Josie | iPhone algemeen | 1 | 05-12-09 16:22 |
iphone doet helemaal niets meer | Femke Stiek | iPhone algemeen | 8 | 10-08-09 20:02 |
Iphone doet helemaal niets meer. | Lvrhijn | Unlock [archief] | 25 | 18-06-08 22:34 |
iphone doet helemaal niets meer | punkeding | Unlock [archief] | 13 | 08-04-08 20:42 |
|
|