greenpoison is volgens panda security een virus discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb greenpoison voor windows gedownload. zodra ik op het exe bestand klik gooit panda het bestand in quarantaine, zelfs als ik panda uitzet wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
greenpoison is volgens panda security een virus
ik heb greenpoison voor windows gedownload. zodra ik op het exe bestand klik gooit panda het bestand in quarantaine, zelfs als ik panda uitzet wie weet raad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deinstalleren? Of een andere pc/laptop proberen. Maar meestal kan je kiezen voor quarantaine of weigeren dan moet je weigeren kiezen.
|
|
|||
|
|||
Als kennelijk je Panda het "virus" na uitschakeling nog steeds verwijderd is die op een of andere manier nog steeds actief, anders kan/zal die niets verwijderen.
Ik kan de virusscanner (NoD32) wegklikken maar dan is die nog gewoon actief. Vanuit de taakbalk kan ik 'm daadwerkelijk deactiveren, en krijg daar dan ook een waarschuwing van. Ik heb geen Panda, maar als mijn virusscanner iets in quarantaine zet kan ik dat ook weer terug halen, simpelweg de scanner openen (vanuit je taakbalk?) en in de tabbladen het juiste scherm er even bijzoeken. In quarantaine is wel verwijderd( vanuit de uitpakmap) maar niet weg. |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reactie. het is me gelukt
|
|
||||
|
||||
Opgelost, dus een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
security app | thepaddo | iPhone Apps | 0 | 24-03-11 20:57 |
Volgens mij heb ik een virus op iphone | Mangkie | iPhone algemeen | 12 | 14-10-10 01:09 |
Windows: Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel | raweimer | iTunes | 8 | 07-05-08 21:26 |
|
|