Volgens mij heb ik een virus op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ging dus net zoals gewoonlijk op mijn iPhone op internet surfen toen zag ik een leuk plaatje dus had ik hem opgeslagen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik een virus op iphone
Hallo
Ik ging dus net zoals gewoonlijk op mijn iPhone op internet surfen toen zag ik een leuk plaatje dus had ik hem opgeslagen en toen wou ik hem uploaden via de photobucket app. Opeens werd het beeld zwart en stond er iets van exit en toen kwamen er beelden van zon beveiligignscamera van een woonkamer. Toen na een minuut was het weg. Heeft iemand iets soortgelijks een keer gehad? Graag tips wat ik nu zou moeten doen. Bedankt alvast. Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-10-10 om 00:35. Reden: Illegale context verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je via Cydia ook OpenSSH geïnstalleerd? En heb je je root wachtwoord wel veranderd? Daar zou het wel eens aan kunnen liggen.
|
||||
|
||||
Volgens haar profiel heeft ze geen jailbreak, dus zou dat niet het geval kunnen zijn.
|
|
|||
|
|||
Nee ik heb openssh niet geïnstalleerd en mijn iPhone is wel jailbroken maar ik ben het een beetje vergeten om het te veranderen.
|
|
||||
|
||||
Als je geen openssh hebt hoef je toch ook helemaal niet te veranderen (?)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het root wachtwoord van je iPhone:
Verander het rootwachtwoord van je iPhone (Windows) - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Hmm, ik weet eigenlijk niets van openssh en shh. Dus heb ik dit gepost: https://forum.iculture.nl/f8/ap...7-openssh.html
Het zou fijn zijn als iemand dit probeert uit te leggen aan mij. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
raar dit nooit meegemaakt, maar als je zkerheid wil dat kun je misschien beter je iphone ff herstellen in itunes...let wel op..dan je dan een nieuwe firmware installeerd.(unlock en jb gaat verloren)
dan krijg je dus gewoon weer een standaard iphone zoals je hem ook kocht succes! gr tom
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie tom.
Ik had nog een vraag ik heb dus geen OpenSHH op mijn iPhone staan moet ik nu alsnog mijn root wachtwoord veranderen? En zou iemand mij het verschil kunnen zeggen tussen OpenSHH en SHH? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is niet gewoon een pop Op achtig iets geweest die een reclame heeft geopend.
Ik meen me te herinderen dat op marktplaats recent ook zulke reclame pop up 's te zien waren ter waarschuwing van hacken en onbetrouwbare website' 's en waar op te letten bijvb met het maken van een betaling. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar erg bedankt voor alle reacties iedereen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
greenpoison is volgens panda security een virus | butterfly71 | Jailbreak | 4 | 07-02-11 19:22 |
Erger dan Brick volgens mij is mijn iphone dood | bheerkens | Archief | 3 | 18-01-10 22:21 |
Dit Slaat volgens mij alles! | Zesora | Archief | 3 | 25-09-09 15:18 |
Volgens mij heb ik video via 3g ? Of toch niet ? | alkemade | Muziek, foto & video | 6 | 30-04-09 19:16 |
Help, volgens mij is m'n iPhone bricked | BadSide | Archief | 0 | 20-10-07 12:38 |
|
|