//

qTweeter

qTweeter discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, wie helpt me... Ik heb vandaag de nieuwe jailbreak methode gebruikt om uiteindelijk op 4.2.1 een gejailbreakte iphone in handen te hebben. Na blij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-11, 21:33
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard qTweeter

Ok, wie helpt me... Ik heb vandaag de nieuwe jailbreak methode gebruikt om uiteindelijk op 4.2.1 een gejailbreakte iphone in handen te hebben.

Na blij te zijn met m'n nieuwe jailbreak heb ik vrolijk qTweeter geinstalleerd. Nadat m'n iPhone een respring uitvoerde liep hij vast. Uiteindelijk start m'n iPhone wel opnieuw op maar blijft hij hangen op m'n lockscreen. Een reset (sleep en home tegelijk) helpt niet... wie helpt me!!!??? Dank...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 22:18
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Na enig gegoogle is het me gelukt qTweeter van m'n iphone af te knikkeren zonder mn iPhone aan te moeten raken, aangezien mn scherm niet meer werkte...
De sleutel tot mijn succes was i-funbox! Heel fijn programmatje!

Groet!
  #3  
Oud 07-02-11, 10:23
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Hoe kan ik het programma verwijderen? Ik zit met hetzelfde probleem. Bij Cydia Install?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart Bekijk bericht
Na enig gegoogle is het me gelukt qTweeter van m'n iphone af te knikkeren zonder mn iPhone aan te moeten raken, aangezien mn scherm niet meer werkte...
De sleutel tot mijn succes was i-funbox! Heel fijn programmatje!

Groet!
  #4  
Oud 07-02-11, 10:33
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Inderdaad, gewoon het hoofdmapje verwijderen, ook staat bij Library het een en ander dat je moet verwijderen... het noemt zichzelf ook wel qStatus!

Ik zit nu niet thuis dus het exacte kan ik niet vinden maar dit moet genoeg zijn... Nadat je het hebt verwijderd even hard reset dmv home en sleep tegelijk. Daarna start hij op in safemode!
  #5  
Oud 07-02-11, 17:29
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Kun je mij de exacte locatie geven? Het werkt nog steeds niet bij mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart Bekijk bericht
Inderdaad, gewoon het hoofdmapje verwijderen, ook staat bij Library het een en ander dat je moet verwijderen... het noemt zichzelf ook wel qStatus!

Ik zit nu niet thuis dus het exacte kan ik niet vinden maar dit moet genoeg zijn... Nadat je het hebt verwijderd even hard reset dmv home en sleep tegelijk. Daarna start hij op in safemode!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Qtweeter yingie Jailbreak apps en thema's 0 13-12-09 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.