iPhone niet aan de praat / Recovery mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een jailbroken iPhone 4 met firmware 4.1, vandaag zag ik dat Greenp0ison uit is voor Windows dus wilde ik natuurlijk updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone niet aan de praat / Recovery mode
Beste mensen,
Ik heb een jailbroken iPhone 4 met firmware 4.1, vandaag zag ik dat Greenp0ison uit is voor Windows dus wilde ik natuurlijk updaten naar 4.2.1. Ik heb dit gedaan door gewoon mijn iPhone aan te sluiten aan mijn laptop, iTunes geopend en op updaten geklikt. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn iPhone hersteld moet worden en als ik klik op Herstellen krijg ik de foutmelding 1013. Met TinyUmbrella heb ik al Kick out of recovery geprobeerd en met Recboot heb ik al geprobeerd het uit recovery mode te zetten. Ik weet niet wat ik moet doen, wil alsjeblieft iemand mij stapsgewijs helpen om mijn iPhone weer aan de praat te krijgen? Bedankt! Groetjes, Vinay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn excuses, al opgelost!
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode | joj3 | Jailbreak | 7 | 15-03-14 19:06 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone recovery mode werkt niet | Remundoo | Unlock [archief] | 4 | 02-11-08 20:48 |
Altijd 'recovery mode' na aan/uit | Sjoerd | iPhone algemeen | 2 | 12-10-08 22:30 |
iPhone krijg ik niet meer in recovery mode | Destiny | Archief | 2 | 26-11-07 02:48 |
|
|