Cydia Dowload. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag mijn iphone 3gs een jailbreak gegeven maar ik heb er nu een probleem mee. de loader app staat op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Dowload.
Hallo,
ik heb vandaag mijn iphone 3gs een jailbreak gegeven maar ik heb er nu een probleem mee. de loader app staat op mijn iphone maar als ik op Install Cydia druk lukt het niet om de app te dowloaden. na 1 of 2 procent stopt dit. ik heb het al meerdere keren geprobeerd.. wie kan mij aub helpen??? Met vriendelijke groet, Ksiekassaaa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
het is gelukt
weet iemand toevallig hoe je pokemon op je iphone installeerd? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft diot te maken met de drukte van Cydia??? Dan zou ik alleen op een ander moment nog eens moeten proberen?
|
|
|||
|
|||
nee je moet een goede verbinding hebben, daar ligt het aan
|
|
|||
|
|||
Knap dat je FW1.x op je 3GS draait.
Pokemon op de iPhone installeren? A. Pokemon is een merknaam, beetje te algemeen. B. Daar ga je een emulator voor nodig hebben, en dat ligt in het grijze gebied. Ik ga er vanuit dat dat hier niet besproken mag worden. |
|
|||
|
|||
Zoek
Zoek 2de probleem anders op youtube
Laatst gewijzigd door LUUD18; 09-02-11 om 22:34. Reden: Slecht bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|