Itunes instaleren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn computer is kapot gegaan(ik heb een nieuw moederbord ingedaan en nu doet hij het weer ) maar ik moet wel Itunes opnieuw instaleren. mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes instaleren
Mijn computer is kapot gegaan(ik heb een nieuw moederbord ingedaan en nu doet hij het weer ) maar ik moet wel Itunes opnieuw instaleren. mijn vraag is of ik Itunes zonder probleem weer kan instaleren en aan mijn ipod touch kan koppelen. ik heb mijn ipod gejailbreakt met greenpoison.
alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja. Wel kan het zijn dat je je itunes bibliotheek opnieuw dient aan te vullen als je config bestand verloren is gegaan. Maar heeft geen invloed op je jailbreak.
|
Labels |
itunes, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware | hobbezak23 | Jailbreak | 5 | 28-05-10 23:05 |
Windows: Itunes heeft probleem met instaleren | kaseberga | iTunes | 0 | 11-09-09 17:05 |
instaleren | richardavalanche | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-04-08 22:29 |
|
|