waar beginnen? nu discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereni k heb nu een iphone 4 met 4.1 software die gejailbreaked is ik wil nu naar 4.2.1 updaten (de nieuwste software) end an ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar beginnen? nu
hey iedereni k heb nu een iphone 4 met 4.1 software die gejailbreaked is
ik wil nu naar 4.2.1 updaten (de nieuwste software) end an die http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html via die topic jailbreken nu vroeg ik me af. moet ik mijn iphone software eerst via itunes naar 4.2.1 update en dan via die topic jailbrekene of?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zet mijn vraag er maar onder want die is nauw gerelateerd.. Ik zit op 3.1 en wil graag naar 4.1 of 4.2.. Multitask zou iig fijn zijn, extra opties altijd mee genomen.
Hoe moet ik aan de slag, eerst update? en dan jailbreak-unlock |
|
||||
|
||||
1 Backup maken
2 Updaten 3 Jailbreak 4 Backup terugzetten NIET uitvoeren als je een simlock hebt.
Laatst gewijzigd door satwolf; 10-02-11 om 20:01. |
|
|||
|
|||
even je SHSH saven via Tinyumbrella
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Back-up gemaakt, SHSH bestanden opgeslagen.. Maar sta op het punt om te updaten naar Ios 4.1.. Tot ik zag dat niet uitvoeren met sim-lock? Ik ben afhankelijk van unlock..
3.1 -> 4.1 met jailbreak + unlock [3gs] |
|
||||
|
||||
Ja een reservekopie maken.
Als je een simlock hebt van t-mobile en je gebruikt een sim van t-mobile is er niets aan de hand. Alleen als je een software unlock nodig hebt omdat je een simkaart gebruikt van een ander provider moet je niet updaten. |
|
|||
|
|||
aha ok duidelijk!
Alleen dat SHSH saven met tinyumbrella is dat nodig? |
|
|||
|
|||
Maar unlocken van 4.1 is toch geen probleem..?
|
|
|||
|
|||
ok dus je kan nu gewoon naar 4.2.1 en dan met greenpoison op windows jailbreken?
maar wat bedeolen ze met handmatig je iphone patchen ofzo wat greenpoison niet zou doen?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
waar te beginnen | roemerbakker | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 10-04-10 18:52 |
Waar te beginnen ? Als beginner ? | CoNiO | Archief | 1 | 09-02-10 12:17 |
waar te beginnen nieuwe 3gs | stippie71 | Archief | 4 | 07-12-09 12:04 |
Alle iDevices: Waar te beginnen? | l0die | Jailbreak | 19 | 18-06-09 23:50 |
|
|