format pc, iphone terug aansluiten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hej, ik heb overlaatst men pc geformateerd. dus ben alles kwijt( back ups van men iphone enzo) nu, ik heb een iphone 4 gejailbreaked (ios ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
format pc, iphone terug aansluiten
hej,
ik heb overlaatst men pc geformateerd. dus ben alles kwijt( back ups van men iphone enzo) nu, ik heb een iphone 4 gejailbreaked (ios 4.1) ik heb bang als ik men iphone sluit ik al men contacten, smsen, songs en apps kwijt ben. weet iemand van jullie wat er gaat gebeuren als ik men iphone aansluit? en ik wil hem jailbreaken op 4.2 versie. hoe doe ik dat? de 4.1 jailbreak was men eerste ooit, ik weet dus niet hoe je naar 4.2 gaat. dus, antwoorden en hulp zijn altijd welkom grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom formateer je je pc als je de gevolgen al weet?
|
|
|||
|
|||
Als je via itunes update kun je eerst een reserve kopie maken, en na update weer herstellen van reserve kopie. (dit zal niet je apps en muziek backuppen)
Wil je je device herstellen als nieuwe device kun je je persoonijke instellingen wel behouden door ze eerst op te slaan via bijv ifunbox of cyberduck : How to backup Contacts : Navigate to /private/var/mobile/Library/AddressBook There will be two files save them on your computer. How to backup Messages : Navigate to /private/var/mobile/Library/SMS Save sms.db on your computer How to backup Calendar: Navigate to /private/var/mobile/Library/Calendar Copy Calendar.sqlitedb to your computer How to backup Notes: Navigate to /private/var/mobile/Library/Notes Copy notes.db and notes.idx to your computer How to backup your Call History: Navigate to /var/mobile/Library/CallHistory/ copy call_history.db to your computer To restore these databases after updating and jailbreaking navigate to specified paths and replace the files with you copied and saved earlier. Ik sla deze gegevens zelf altijd op voor ik aan veranderingen ga beginnen, dan heb je deze in ieder geval altijd veilig gesteld. |
|
|||
|
|||
Ik had het bij mijn ipod touch.
Hij zij bij mij dat hij niet kon sync met mijn bibliotheek. Ik klikte op ga verder. Het enigste wat ik kwijt was was mijn muziek. |
|
|||
|
|||
Gewoon iPhone aansluiten aan itunes. NIET synce met itunes. Druk op bestand en dan ALLE AANKOPEN IMPORTEREN (duurt ong 20 min). TAdaa al je apps zijn terug in itunes dus ze worden niet verwijderd. Nu resererve kopie van iphone maken en dan pas synce met itunes.
Ik hoop dat het je lukt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone sync na format | cwktjes | iTunes | 1 | 07-09-09 22:23 |
iPhone: Iphone doet niks meer na format op apparaat | Nipje | Jailbreak | 1 | 15-06-09 15:07 |
telefoonnummer format | iemke | Desktop-applicaties | 0 | 26-01-09 22:45 |
Volledig werkende iPhone 16Gb. hoe installeer ik Nederlandse taal en region format ? | nielsaleeuw | Archief | 1 | 05-03-08 14:04 |
|
|