Iphone 3G Firmware 4.2.1 Jailbreak blijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een probleem, ik heb een amerikaanse iphone 3g 16gb die ik noodgedwongen moest updaten naar ios 4.2.1. doordat 3.2.1 niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G Firmware 4.2.1 Jailbreak blijft hangen
Hoi allemaal,
Ik heb een probleem, ik heb een amerikaanse iphone 3g 16gb die ik noodgedwongen moest updaten naar ios 4.2.1. doordat 3.2.1 niet meer opstarten. Hij is nu officieel geupdate via itunes. Ik wil hem nu dus jailbreaken met redsnow en via dat de ipad baseband er op gooien. Maar nadat hij dat allemaal gedaan heeft dan zegt hij op gegeven moment restart iphone er komt dan eerst een wit scherm daarna zwart scherm. Redsnow zegt dat hij klaar is en dan de rest op de iphone verder zou moeten gaan maar dit gebeurd alleen niet. Verder als ik daarna mijn iphone weer opnieuw opstart komt hij weer met het itunes logo om hem te activeren. Ik heb het zelf idee dat hij in de dfu modes blijft. Heeft iemand hier ervaring mee zou mij verder willen helpen? Met vriendelijke groet, Rein Laatst gewijzigd door tatenka; 04-03-11 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iPhone 4 blijft hangen | nielsvr | Jailbreak | 3 | 17-08-10 22:31 |
iPhone: Iphone blijft steeds hangen na jailbreak | marco1983 | Jailbreak | 7 | 27-04-10 21:07 |
tijdens de jailbreak blijft de iphone hangen in de reboot | onboard | Archief | 1 | 05-02-10 23:59 |
iphone jailbreak blijft vast hangen | edelsteen | Archief | 1 | 09-04-09 17:30 |
Firmware 2.0 IPhone blijft op Apple logo hangen | Razer | Archief | 3 | 02-08-08 16:10 |
|
|