iPod Touch 2G crasht na jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een tijdje geleden geprobeert een iPod Touch 2G via GreenPois0n te jailbreaken. Alles gaat goed, Loader staat erop, cydia staat erop. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod Touch 2G crasht na jailbreak?
Hallo
Ik heb een tijdje geleden geprobeert een iPod Touch 2G via GreenPois0n te jailbreaken. Alles gaat goed, Loader staat erop, cydia staat erop. Alleen als je voor de 1ste keer cydia opstart staat er: Initailizing Filesystem. Maar tergelijk crasht hij en wordt de springboard herstart. Ik heb hem al meerdere keren hersteld en jailbroken, maar het probleem blijft? Wat kan ik doen? Vriendelijke groetjes
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
ik weet niet welke firmware je draait op dat ding, maar misschien kun je redsn0w eens proberen ipv greenpoison?
|
|
|||
|
|||
Dat heeft inderdaad gewerkt! Redsn0w erover heen en het werkte prima
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 2g 8gig MC jailbreakme.com iPod/Safari crasht | forrestgumpx | Jailbreak | 9 | 22-08-11 12:30 |
iPod touch: ipod touch 3g 3.1.1 jailbreak | ravinm33 | Jailbreak | 3 | 23-02-10 10:23 |
|
|