ipod touch 3g 3.1.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hio hallo, ik heb een ipod 3g met standaardfirmware 3.1.1. ik kan hem jailbreaken met blackra1n maar welke nadelen zitten eraan? er word gezegd dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 3g 3.1.1 jailbreak
hio hallo,
ik heb een ipod 3g met standaardfirmware 3.1.1. ik kan hem jailbreaken met blackra1n maar welke nadelen zitten eraan? er word gezegd dat wachten op greenpois0n verstandiger is! maar waarom!? kan het kwaad om hem met blackra1n te jailbreaken? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het nadeel met Blackra1n is dat je geen AFC2 support hebt. Gebruik even de zoekfunctie om te weten te komen wat dat is. Tevens is Redsn0w een betere optie.
|
|||
|
|||
Ik had jailbreak en eraf gedaan en upgedate naar 3.1.1 ik dacht dat een nieuwe jailbreak dan niet meer mogelijk was????
|
|
|||
|
|||
Ow ben verkeerd, dacht dat het om fw 3.1.3 ging.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 4.0 Jailbreak | Hollywoodthehell | Jailbreak | 2 | 20-01-11 11:58 |
iPod touch: jailbreak ipod touch 2G | Billeboy | Jailbreak | 1 | 17-09-09 08:15 |
|
|