Ophalen van items discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb alle instructie gekregen om items via mijn computer op m'n 3GS te zetten. Ik kan alleen binnen Itunes niet de mogelijkheid vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ophalen van items
Hallo,
Ik heb alle instructie gekregen om items via mijn computer op m'n 3GS te zetten. Ik kan alleen binnen Itunes niet de mogelijkheid vinden om via Itunes een item vanaf m'n mac te downloaden. Waar/welk tabblad/hoe? 't zal vast simpel zijn maar een voor nerd als ik is alles moeilijk... dank voor jullie geduld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens om een app van je bureaublad naar iTunes te slepen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere | andrepen | iTunes | 1 | 23-08-10 21:52 |
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 19:37 |
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iTunes | 3 | 17-08-10 18:50 |
iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished? | Sam Granger | Odido (T-Mobile) | 52 | 26-07-10 23:18 |
Windows: [Itunes] Verwijderen van items | Momentum | iTunes | 11 | 17-08-09 20:28 |
|
|