HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!!!! Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4
HELP!!!!!
Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu al mijn contacten en smsjes enzo kwijt ben. Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug kan krijgen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik twijfel even, maar volgens mij kan je rechtsklikken op het icoontje van je iPhone en dan kiezen voor backup terugzetten, daarna de juiste backup kiezen.
Mocht dat niet werken, zou je je iPhone kunnen herstellen en dan alsnog de backup terugzetten.
|
|||
|
|||
Aangezien ik de nieuwe software erop heb gezet is er geen backup meer. Of staat deze nog ergens anders opgeslagen?? En met herstellen, bedoel je dan 3.1.3 terug erop zetten??
|
|
|||
|
|||
Nee je blijft gewoon op 4.x.x, maar hij zet alle smsjes, muziek, contacten enz terug
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update appstore items --> alle apps uit folders | Stephan0501 | iPhone Apps | 4 | 12-11-10 20:15 |
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 | Aeron | iTunes | 1 | 22-09-10 08:42 |
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 19:37 |
Smsjes, contacten, foto's, alles weg na downgraden naar 3.1.3 | Pkiers | Muziek, foto & video | 0 | 08-07-10 00:20 |
Welke app stuur automatisch alle smsjes door?> | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 3 | 30-08-09 21:59 |
|
|