agenda items verdwenen na update itunes en ios4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update van itunes en ios4 ben ik op de laatste maand na alle agenda items kwijt. Op mijn mac heb ik het nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda items verdwenen na update itunes en ios4
Na update van itunes en ios4 ben ik op de laatste maand na alle agenda items kwijt. Op mijn mac heb ik het nog wel maar met synchroniseren pakt hij dat niet en ik weet niet hoe ik het anders weer op mijn iphone moet krijgen. Weet iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
synchroniseren agenda's na update iOS4
Mijn agenda's synchroniseren niet meer na update iOS4. Ik heb een iPhone 3GS en een computer met Windows XP. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 19:37 |
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iTunes | 3 | 17-08-10 18:50 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|