Agenda items verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, M'n pa heeft een probleem nadat hij gisteren zijn Iphone gesynchroniseerd heeft. In zijn agenda zijn alle afspraken die hij sinds de laatste synchronisatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items verdwenen
Hi,
M'n pa heeft een probleem nadat hij gisteren zijn Iphone gesynchroniseerd heeft. In zijn agenda zijn alle afspraken die hij sinds de laatste synchronisatie (ongeveer 3 maanden terug) op zijn Iphone heeft ingevoerd verdwenen, ze zijn ook niet in Outlook terecht gekomen. Heeft een van jullie een idee wat er fout gegaan kan zijn en of het nog te herstellen is? Ook heeft hij in zijn agenda op de iphone 2 agenda's een groene en een rode, dit zegt hij nooit zelf aangemaakt te hebben, want zoals hij zegt ik heb er toch maar 1 nodig. Zou hierdoor iets kunnen zijn misgegaan? en hoe is de '2e' agenda te verwijderen van je iphone? Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! Gr. Ron Ps. Hij heeft een 3gs (4.0) en outlook 2003. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij volgende synchronisatie is de 2de agenda weg. Ik had het probleem deze week ook door een crash van mijn outlook. Laatst gewijzigd door koka; 22-09-10 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Thanks, ga het morgen meteen proberen!
Als iemand nog tips heeft om de agenda items die gewist zijn te herstellen, hoor ik het graag. Gr. |
Labels |
agenda, herstellen, outlook 2003, verwijderde items |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem agenda; dubbele items lijstweergave | St. Elmo | iPhone algemeen | 1 | 14-01-11 11:35 |
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 | Aeron | iTunes | 1 | 22-09-10 08:42 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|