Probleem agenda; dubbele items lijstweergave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een probleem met de agenda app. van mijn iPhone. Ik heb drie agenda's aan staan, de standaard agenda, de verjaardagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem agenda; dubbele items lijstweergave
Hallo,
Ik heb sinds kort een probleem met de agenda app. van mijn iPhone. Ik heb drie agenda's aan staan, de standaard agenda, de verjaardagen agenda en een feestdagen agenda waarop ik geabonneerd ben (Nederlandse Feest en Gedenkdagen). In de maandweergave en dagweergave heb ik geen problemen, alles staat netjes en op de juiste datum in mijn agenda. Maar als ik de lijstweergave bekijk staat (bijna) alles dubbel. Alle verjaardagen, alle feestdagen en een groot deel van mijn agenda items! (Zie bijlagen.) Het lijkt wel dat dit is gekomen na het terugzetten van een reservekopie... Maar ik heb geen idee hoe ik de lijstweergave weer goed krijg. Graag jullie ideeën/ hulp!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dubbel+ items
Ik zit met hetzelfde probleem.
Maar bij een enkele verjaardag, dus een jaarlijks terugkerende, heb ik er een paar in staan die 40 (jawel veertig) keer terug komen !! Ik ben al bezig geweest om ze stuk voor stuk te veranderen. Dus b.v. de naam. Maar de oorspronkelijke naam blijft 40x terug komen. Ik heb alle synchronisaties al uitgezet, zoals met MobileMe. Maar ik krijg ze niet weg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
dubbele items verwijderen na foute sync | B45 | iTunes | 0 | 30-06-09 23:52 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|