HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!!!! Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4
HELP!!!!!
Ik heb zojuist mijn iPhone geupdate van 3.1.3 naar 4.0.1 nu heb ik per ongeluk mijn iPhone opnieuw een naam toegewezen waardoor ik nu al mijn contacten en smsjes enzo kwijt ben. Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug kan krijgen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
Als je een Reservekopie had opgeslagen, gewoon je Reservekopie terugzetten. Anders vrees ik dat je ze echt kwijt bent (tenzij je contacten en dergelijke gesynchroniseerd hebt met bijvoorbeeld Outlook).
|
|||
|
|||
Ik heb telkens als die sychroniseerde een reservekopie gemaakt. Nu heb ik er een paar in een lijst staan, 1 van 1 januari 2010, vrij oud, want de laatste sychronysatie was 5 augustus... en de rest is van na de update?? Staan deze nog ergens opgeslagen dat ik ze handmatig moet zoeken ofzo??
|
|
||||
|
||||
Nee alle backups moeten in die lijst staan.
|
|||
|
|||
Zit er ook geen mogelijkheid in om via Windows de resevekopieën uit de prullenbak terug te halen ofzo? Of iets dergelijks, niet perse via iTunes? Ik heb Windows 7 Ultimate draaien, weet niet of jullie hier iets aan hebben?
|
|
|||
|
|||
Had het zelfde probleem. Na een jailbreak zag ik dat de databases corrupt waren. Een update naar 4.0.2 heeft het probleem voor mij opgelost. Had geen zin om de ontbrekende data aan te passen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update appstore items --> alle apps uit folders | Stephan0501 | iPhone Apps | 4 | 12-11-10 20:15 |
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 | Aeron | iTunes | 1 | 22-09-10 08:42 |
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iTunes | 3 | 17-08-10 18:50 |
Smsjes, contacten, foto's, alles weg na downgraden naar 3.1.3 | Pkiers | Muziek, foto & video | 0 | 08-07-10 00:20 |
Welke app stuur automatisch alle smsjes door?> | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 3 | 30-08-09 21:59 |
|
|