Update appstore items --> alle apps uit folders discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iphone 4 32GB alles in Folders ( standaard IOS 4 staan ) als ik bijv een update krijg uit de appstore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update appstore items --> alle apps uit folders
Ik heb op mijn iphone 4 32GB alles in Folders ( standaard IOS 4 staan ) als ik bijv een update krijg uit de appstore ( bijv Hyves ) dan komt deze eerst op mijn springboard met status ( Wachten, daarna laden en daarna installeren )
Na installatie komt deze niet terug in de folder maar gooit mijn iphone ALLE apps uit zijn folders, en moet ik alles weer opnieuw in gaan delen, is dit een bekende bug / error ? Aangezien ik bijna 100 apps heb is het niet echt leuk om alles weer opnieuw in te delen Bij mijn 3GS op 3.1.3 was bovenstaande geen probleem en alles werd netjes teruggeplaatst
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ka heb ik ook wie weet raad ik haal de app uit folder voordat ik update dan gaat het goed
|
|
||||
|
||||
Niet toevallig ook de app store in een folder staan? Vaker gelezen dat dat een probleem kan vormen.
|
|||
|
|||
Het volgende als alles in de folder staat deze folders openen.folder sluiten probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
Ooo ok ik ga het bij de volgende update proberen alvast bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen | tycho28 | iPhone Apps | 5 | 05-04-11 18:29 |
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 19:37 |
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iTunes | 3 | 17-08-10 18:50 |
alle appstore apps crashen | koen2709 | Archief | 3 | 24-10-09 21:10 |
|
|