//

Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen

Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten van mijn iPad iOS 4.2.1 naar 4.3.1 zijn alle AppStore apps verborgen. Na de jailbreak, heb ik via Iphonefolders gezien dat alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-11, 21:58
tycho28 tycho28 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hoogland
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar tycho28
Exclamation Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen

Na het updaten van mijn iPad iOS 4.2.1 naar 4.3.1 zijn alle AppStore apps verborgen. Na de jailbreak, heb ik via Iphonefolders gezien dat alle apps ernog opstaan. Via Spotlight zijn ze niet te vinden. Omdat ik weinig sync met iTunes staat maar ongeveer 30% van mijn apps op de computer. Er zitten redelijk was spellen bij die groter zijn dan 500mb. Wat kan ik doen zonder dat ik alles opnieuw moet downloaden en installeren.

Soms heb ik zoiets wel gehad op m'n iPhone, maar toen heb ik de apps weer zichtbaar kunnen maken via categories, maar dat werkt niet.

Iemand tips?

Tycho
__________________
iPhone 3G 8GB Zwart | iPhone 4S 32GB Zwart | iPad 32GB Wi-Fi + 3G | Apple TV 2e generatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-11, 22:37
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Zojuist ook gehad. In iTunes stonden ze er gewoon tussen en vielen ze gewoon te managen. Nadat ik de iPhone uit gezet had en weer aan, had ik alle apps weer. Kon jammer genoeg alleen alle 80 apps weer opnieuw indexeren in de foldertjes .

Maarja .
  #3  
Oud 05-04-11, 08:05
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Volgens mij is dat standard gedrag. Als je een backup maaktvan je iPhone in iTunes dan zitten de apps en bijvoorbeeld muziek daar niet in(wel je settings en app data).
Mijn stappenplan:
Connect iPhone, kies transfer purchases om alles van je iPhone naar iTunes te kopiëren,sync met iTunes, backup met iTunes, dan custom firmware installeren en kiezen voor restore van backup. iTunes doet dan ook een nieuwe sync en zal aj je muziek en apps terugzetten.
  #4  
Oud 05-04-11, 08:08
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Ik heb hetzelfde voor maar dan op iPad.

De apps zijn wel degelijk zichtbaar in iTunes. Echter pagina 5 wordt grijs weergegeven. En vanaf pagina 6 staan alle app's die ik mis ( die daarvoor in folders staken o.a.).
Deze terug verslepen, zodat die grijze pagina vanachter staat helpt niet. Herstarten helpt ook niet. Als ik alles versleep -> toepas, dan staat het direkt terug zo.

Syncen heeft ook geen nut, want aan de apps zelf is niets veranderd. Dat wordt ook bewezen door het feit dat ik ze allemaal via search nog wel kan opstarten. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt ?

Edit: Een app op pagina 5 verschuiven op de iPad zelf verhelpt het ook niet, dan verhuist hij het "grijze scherm" 1 naar rechts, naar pagina 6 dus

Laatst gewijzigd door OmegaII; 05-04-11 om 08:13.
  #5  
Oud 05-04-11, 10:27
tycho28 tycho28 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hoogland
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar tycho28
Standaard

De apps kan ik niet vinden via Spotlight, dus eigenlijk het enigste wat ik kan doen is herstellen?
  #6  
Oud 05-04-11, 17:29
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Als dat helpt voor jou, voor mij werkt herstel in elk geval niet.
Reageren

Labels
appstore, categories, ios 4.3, verborgen apps



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
appstore apps update lukt niet cgok iPhone Apps 0 15-02-11 17:27
Update appstore items --> alle apps uit folders Stephan0501 iPhone Apps 4 12-11-10 19:15
alle appstore apps crashen koen2709 Archief 3 24-10-09 20:10
Alle verborgen iPhone klikjes.. Luque iPhone algemeen 47 29-01-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.