Een gekochte App op meerdere iPhones? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat je een gekochte App op meerdere iPhones kan/mag installeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een gekochte App op meerdere iPhones?
Klopt het dat je een gekochte App op meerdere iPhones kan/mag installeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja. Maximaal 5 iDevices dacht ik.
|
|
|||
|
|||
ja, je moet een iDevice autoriseren dacht ik. Dat kan igg met 5 apparaten. Maar hoe weet ik ff niet (google)
|
|
||||
|
||||
Mijn zoon heeft een iPod touch 4.
Als ik hem autoriseer op mijn computer (hij heeft ook een eigen account op zijn computer) kan ik dan de door mij gekochte apps ook bij hem installeren ? |
|
||||
|
||||
2 Apple-ID's op een iDevice? Volgens mij is dat geen probleem. Maar het kan wel een probleem zijn omdat je met 2 computers op 1 iDevice wil synchroniseren. Dan moet je denk ik ook beide computers met beide Apple-ID's autoriseren.
|
|
||||
|
||||
Het werkt vrij simpel: ga op een iPhone naar Instellingen > Store, daar log je in met jouw account. Dit kan op meerdere iDevices. Dan kan je met 1 account op meerdere iDevices applicaties instaleren zonder er opnieuw voor te betalen. Let wel op met synchroniseren, daarvoor moet de computer gemachtigd zijn. Als je meerdere accounts hebt kan je simpelweg op je iPhone uit- en weer inloggen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel. Ik hoop dat hij hem snel terugkrijgt. Na een week heeft hij hem teruggebracht wegens een dode pixel. Helaas moest hij opgestuurd worden, dus hij is hem nu al langer kwijt dan hij eree gesleept heeft. Zodra de iPod terug is gaan we het proberen.
|
|
|||
|
|||
Als je via iTunes (computer) koopt, kan je hem inderdaad overzetten naar meerdere iDevices.
Zo deel ik EBUDDY PRO met mijn neefje & broertje & zusje |
|
||||
|
||||
Hoe we het gedaan hebben weet ik niet, maar het is gelukt! Dank!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(gekochte) app op twee iPhones zetten? | allewijn | Archief | 1 | 02-09-09 11:27 |
Meerdere iPhone's zelfde gekochte programma installeren | [S]joerd | iPhone Apps | 11 | 19-06-09 09:44 |
Meerdere versies van een app op je Iphone | maartenotto | iPhone Apps | 2 | 09-05-09 15:18 |
Meerdere Apps in één App | Amore | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-06-08 19:24 |
|
|