Meerdere iPhone's zelfde gekochte programma installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 iPhone's 3G hier thuis liggen. Eentje van mij en eentje van mijn vader. Stel ik koop een programma met mijn iTunes account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere iPhone's zelfde gekochte programma installeren
Ik heb 2 iPhone's 3G hier thuis liggen. Eentje van mij en eentje van mijn vader.
Stel ik koop een programma met mijn iTunes account en installeer het programma op mijn iPhone 3G. Kan ik dat programma dan ook installeren op de iPhone 3G van mijn vader? Met vriendelijke groet, Sjoerd Jansen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet zeker maar ik dacht dat je 2 of zelfs meer iPhones op een account kan gebruiken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Gebruiken jullie dezelfde computer?
|
|
|||
|
|||
Nee. Maar os pap gebruikt iTunes niet etc, is het nodig om dezelfde pc te gebruiken dan?
Stel dat ik straks TomTom koop kan ik die dan dus op 2 iPhone's installeren en dus maar 1x betalen? Alvast bedankt voor de hulp! Sjoerd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar ik kan het beste misschien wel 2 pc's gebruiken met synchroniseren of niet want anders krijg ik dingen van os pap op mijn iPhone? En dan wel dezelfde account gebruiken voor de App Store?
|
|
|||
|
|||
je moet zeker dezelfde account gebruiken volgens mij moet het dan lukken !
|
|
||||
|
||||
Heb 3 verschillende iPhones op meerdere PC's onder 1 account draaien zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je in iTunes naar het tabblad van je iPhone gaat kan je kiezen welke programma's er op de iPhone moeten worden gezet. iTunes zelf zal wel onthouden welke apps je bij welke iPhone hebt aangevinkt en welke niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een gekochte App op meerdere iPhones? | mclos | iPhone Apps | 8 | 12-11-10 18:45 |
Reeds gekochte programma's | rmsappl | iPhone Apps | 3 | 10-07-10 16:47 |
Zelfde mail wordt meerdere keren gedownload | mccass | iPhone algemeen | 7 | 21-05-10 20:51 |
Gekochte en gratis programma's starten niet | Rombout01 | Archief | 2 | 27-12-09 14:28 |
Gekochte applicatie op 2de iphone installeren | richardfe | iPhone Apps | 8 | 30-09-08 16:48 |
|
|