MusIQ: Nieuwe game in de AppStore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is mijn nieuwe game uitgebracht! Het is een firmware 3.0 only spel, welke songs van je muziek collectie op je iPhone/iPod pakt, en deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MusIQ: Nieuwe game in de AppStore
Gisteren is mijn nieuwe game uitgebracht! Het is een firmware 3.0 only spel, welke songs van je muziek collectie op je iPhone/iPod pakt, en deze laat horen. Je krijgt dan 4 verschillende antwoorden voorgeschoteld en je moet kiezen welk nummer het is.
Hoe meer liedjes je op je iPhone hebt staan, hoe moeilijker het spel natuurlijk wordt. Je kan het aantal rondes instellen van 5 tot aan 20. Verder is er de keuze om een 'unlimited' mode te spelen, wat inhoudt dat je blijft spelen totdat je een antwoord fout hebt. Hoe langer je wacht met het kiezen van het juiste antwoord, hoe minder punten het je oplevert. iTunes Store Ik hoop dat jullie hem leuk vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het ziet er goed en leuk uit, maar meer iets voor muziekliefhebbers en niet voor mij.
|
|
||||
|
||||
Doet me denken aan een spelletje dat op me iPod Nano 2nd Gen. zat
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
En 1e generatie....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe versie Viber (met tekstberichten) maar kort in Appstore?? | koekjedebij | iPhone Apps | 1 | 29-03-11 12:57 |
Steeds nieuwe updates na updaten Appstore | Patipod | iPhone Apps | 2 | 28-06-09 19:12 |
Nieuwe appstore voorwaarden | pdreissen | iPhone algemeen | 4 | 18-06-09 00:43 |
|
|