Sms-app om te smsen via Wi-Fi? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje ik vertrek volgende week naar afghanistan. Nou heb ik daar geen telefoon bereik maar wel wifi, nou was mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sms-app om te smsen via Wi-Fi?
Hallo,
Ik had een vraagje ik vertrek volgende week naar afghanistan. Nou heb ik daar geen telefoon bereik maar wel Wi-Fi, nou was mijn vraag is iemand bekend met een app waarmee ik gratis of goedkoop via Wi-Fi kan sms'en naar een normale gsm? En dan ook terug kan ontvangen, En wat ook daadwerkelijk een beetje werkt? Alvast bedankt. Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaats naar AppStore-programma's, tevens topic-titel aangepast.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
*edit* had een appje, maar blijkt alleen te werken voor amerika.
Laatst gewijzigd door huppel; 19-06-09 om 14:46. |
|
||||
|
||||
Voipbuster werkt volgens mij via Wi-Fi.. versturen van sms. Alleen een voip account aanmaken en geld storten. Zo deed ik het op mn oude HTC..zal voor iPhone ook wel werken denk ik
Ontvangen weet ik niet zo goed hoe dat werkt met voipbuster Succes in Afghanistan man, mij te warm daar..ik hou het wel bij Spanje
|
|||
|
|||
Bitesms verstuurt zuiver via Wi-Fi.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms-app (versturen) tijdens gebruik andere app | Romek | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-02-10 21:24 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
SMS app | Turbo Ray | Archief | 1 | 30-09-08 13:05 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
SMS app | desonnaville | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-11-07 00:12 |
|
|