is het bellen én smsen of bellen óf smsen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen! ik heb sinds kort een iphone, waar ik natuurlijk heel blij mee ben! alleen een ding was me even niet duidelijk, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is het bellen én smsen of bellen óf smsen
Dag mensen!
ik heb sinds kort een iphone, waar ik natuurlijk heel blij mee ben! alleen een ding was me even niet duidelijk, ik heb een 45 euro abbonnement, krijg ik nu 300 smsjes EN 300 belminuten of krijg ik 300 smsjes OF 300 belminuten het is misschien een hele stomme vraag, maar ik vond het een beetje onduidelijk bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is 300 Sms'jes EN 300 Minuten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En het is inderdaad en,en. |
|
|||
|
|||
Maar elke keer dat je 1x SMSt valt toch 1 belminuut af?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou nou dat kan ook wat vriendelijker hoor!
|
|||
|
|||
Doe eens relaxed man, als ik een toestel aanschaf dat zo duur is vraag ik zo'n vragen. Daar is dit forum ook voor.
Ik baseer het op het feit dat ik bij mijn huidige abonnement 325 belminuten heb en als ik 1x sms gaat dat van mijn belminuten af. Bedankt voor de informatie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
(nog een ding: er zijn geen stomme/domme vragen, alleen stomme/domme mensen )
|
|
||||
|
||||
Bellen EN smsen. Bij de meeste andere providers is het meestal OF, maar bij de iPhone abonnementen niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
op t-mobile site: abbo kosten: relax 150: (met toestel) 19.5€ sms 150: 10 € web en walk plus: 14,95€ Total: 44.45€ (Sim only) total: 34.7€(met relax 150,relax sms 150 en web n walk plus) jij betaal 29.95 met iphone.echt goedkoop |
|
|||
|
|||
In het kader van "Een stomme vraag is een vraag die niet gesteld wordt.""
Wat gebeurt er als je belminuten en smsjes overhoudt aan het einde van de maand? Verdwijnen die of blijven die staan? |
|
||||
|
||||
die gaan mee naar de volgende maand..
|
|
|||
|
|||
....bedankt
|
|
|||
|
|||
even een vraagje.
Kan het ook dat je 310 smsjes verstuurd en 290 minuten belt? |
|
||||
|
||||
Nee, bellen en smsen is geheel onafhankelijk van elkaar.. In jou geval zou je dus 10 minuten meenemen naar de volgende maand en zit je 10 smsjes over je bundel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Niet bellen wel smsen | Frederick91 | Unlock | 6 | 19-01-11 01:55 |
Wel bellen niet smsen | wouter676 | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-12-10 23:14 |
smsen, bellen, etc tijdens synchroniseren? | maxvdwater | iTunes | 1 | 17-05-10 20:00 |
Buitenland bellen smsen | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 22:57 |
niet meer bellen en smsen | vlietjekim | Unlock [archief] | 15 | 13-11-07 19:46 |
|
|