Buitenland bellen smsen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een IPhone 16GB met een 30euro per maand kostend abbo. Maar nu zit ik af en toe in het buitenland ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buitenland bellen smsen
Hallo,
Ik heb een IPhone 16GB met een 30euro per maand kostend abbo. Maar nu zit ik af en toe in het buitenland ik wil ik af en toe een kort gesprek voeren of wat smsn. Maar nu heb ik geen bereik in het buiteland. Hij kan geen verbinden maken met een netwerk. Wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoekfunctie gebruiken want dit is al uitgebreid aan bod geweest.
Eerste 2 maanden kan je niet bellen in het buitenland of je moet 150 euro vooruitbetalen aan T-mobile. |
|
|||
|
|||
Lol??? Eerste 2 maanden niet bellen en daarna kun je wel gewoon bellen zonder dat je 150euro betaald?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is krom maar zo is T-mobile ! |
|
|||
|
|||
Ik had het vandaag met iemand over. En hij zei dat als ik dataroaming aanzetten ik wel gewoon bereik heb en kan bellen en smsen in het buitenland. Zonder dat ik 150Euro heb betaald of iets dergelijks. Klopt dat? Dus dat ik dataroaming aanzet ik gewoon kan bellen in het buitenland?
|
|
||||
|
||||
@ smoothdevil:
klopt niet, je kan NIET bellen of smsen in het buitenland de eerste 2 maanden. Alleen bij het betalen van een voorschot van 150 (ik dacht 115, heb ik ook betaald). |
|
|||
|
|||
Heb ik niet gedaan, en kon gewoon bellen in UK en D een week na mijn Iphone.
Ik heb wel die kortings regeling " grenzeloos" meteen geregeld (3 dagen na iphone aankoop) wat een raar bedrijf is dat tmobile toch ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
smsen, bellen, etc tijdens synchroniseren? | maxvdwater | iTunes | 1 | 17-05-10 20:00 |
Niet kunnen SMSen vanuit het buitenland KPN | Alexander911 | Archief | 1 | 22-02-10 15:57 |
smsen in buitenland hi prepay | ewievissers | Overige providers Nederland | 0 | 09-05-09 12:51 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
SMSen in het buitenland | lightman | iPhone algemeen | 6 | 03-11-07 22:28 |
|
|