Welke app stuur automatisch alle smsjes door?> discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app dat automatisch alle smsjes door stuurt? ZO ja welke? ik kon alleen tools vinden waar je dat handmatig moest doen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app stuur automatisch alle smsjes door?>
Bestaat er een app dat automatisch alle smsjes door stuurt?
ZO ja welke? ik kon alleen tools vinden waar je dat handmatig moest doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er zo'n app is.. Waarvoor heb je het nodig?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 iphones met een abbo. De een heb ik doorgeschakeld naar de andere maar dat doet ie niet met de SMSjes, zodoende.
Wie weet een app die dat doet? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) | ivoanwiggen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-10 12:25 |
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 19:37 |
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 | sjaak5293 | iTunes | 3 | 17-08-10 18:50 |
Welke app heeft een overzicht van alle feesten en concerten in de buurt? | zapp | iPhone Apps | 4 | 08-12-09 00:28 |
Alle foto's in 1x uploaden, welke app? | koekjedebij | Muziek, foto & video | 9 | 21-10-09 22:35 |
|
|