Ustream op 3.0? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is heel simpel. Aangezien ik Ustream echt geweldig vind en het zeker nog eens zal gebruiken als ik iemand wat wil laten zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ustream op 3.0?
Mijn vraag is heel simpel. Aangezien ik Ustream echt geweldig vind en het zeker nog eens zal gebruiken als ik iemand wat wil laten zien op locatie wil ik graag weten of Ustream al onder 3.0 werkt.
Dat is op dit moment voor mij dé reden om te wachten met een update naar 3.0... Als iemand er ervaring mee heeft, laat het aub even weten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat is dat dan eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ken je de App Store? Daar kan je dat allemaal te weten komen |
|
|||
|
|||
Ja oke ik ging er van uit dat iets van cydia is, aangezien dit een cydia sectie is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zou kunnen dat UStream nog te vinden is in Cydia en dat het verschil hem zit in het streamen: met de app uit Cydia kan je rechtstreeks streamen en met de app uit de App Store kan je het filmpje pas uploaden als je gedaan hebt met filmen. Maar van het laatste ben ik niet zeker |
|
|||
|
|||
Nou zo'n antwoord had ik eerder gewilt! Nee hij is niet meer op cydia te vinden.
Bedankt voor je reactie! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|