Lockscreen, mijn voorkeuren.. maar hoe? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb het nu al voor elkaar om alles op mijn Lockscreen te krijgen. (mail, weer, kalender etc!). Nu wil ik deze aanpassen want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje lockscreen aanpassen
Hey,
ik heb het nu al voor elkaar om alles op mijn Lockscreen te krijgen. (mail, weer, kalender etc!). Nu wil ik deze aanpassen want er staat 'New york' i.p.v. mijn eigen plaats. Ook staat het in Farenheid (of hoe je dat ook spelt). Hoe kan ik dit aanpassen? Ik heb de volgende mappen van lockscreen: - Bundles - Private - UIImages - LockBackground.html - LockBackground.png Ik kan nergens vinden waar ik dit zou kunnen aanpassen. Ik heb alle documenten doorzocht en ik vind niks. Kan iemand mij helpen..? Laatst gewijzigd door DutchEvil; 02-09-09 om 09:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
lees het topic nog maar een keer door. Want het staat er 4x in vermeld!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe seconden weergeven in lockscreen? | renzie | Archief | 1 | 22-06-10 23:08 |
Datum op Lockscreen weghalen, hoe?? | stevenflappy | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-02-10 18:17 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? | dimitrios | iTunes | 1 | 30-07-09 19:18 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|