iPad 4.2.1 jailbreak, vergeten stappen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een iPad 1 (32GB, WiFi), en deze wil ik jailbreaken. Nu wist ik hoe het ging (heb in de tijd van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 4.2.1 jailbreak, vergeten stappen
Hallo,
Ik heb net een iPad 1 (32GB, Wi-Fi), en deze wil ik jailbreaken. Nu wist ik hoe het ging (heb in de tijd van de eerste iPhone steeds gejailbreaked), maar ik ben eigenlijk 1 stap vergeten. 1) Mijn iPad met 4.2.1 is toch te jailbreaken? 2) Ik heb de pwnage tool gedownload, maar nu ben ik vergeten hoe het zat met de firmware bundle die je zelf niet downloaden. Ik weet niet meer of je nou dezelfde versie moet downloaden als dat er al op staat, of een aangepaste versie. Zoja hoe zou ik hier aan kunnen komen? Alvast bedankt, Ashwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon jailbreaken met greepois0n. Stappen worden in de app beschreven.
|
|||
|
|||
dankje! het is gelukt
Kan je me misschien ook vertellen hoe is gedownloade apps (via torrents) op me ipad kan zetten? Kom er niet helemaal uit, en op google kan ik ook geen stappen plan vinden? Kwam opeens het juiste artikel tegen, ik ben er uit. Laatst gewijzigd door harajuku; 08-03-11 om 17:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|