sn0wbreeze 2.3 netwerklijst discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net mijn iphone gejailbreakt met sn0wbreeze 2.3. maar als ik de netwerklijst wil bijwerken om een netwerk te zoeken krijg ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sn0wbreeze 2.3 netwerklijst
Hallo,
ik heb net mijn iphone gejailbreakt met sn0wbreeze 2.3. maar als ik de netwerklijst wil bijwerken om een netwerk te zoeken krijg ik een melding: netwerklijst kan niet worden bijgewerkt. Wat kan ik hier aan doen? p.s. de iphone is simlockvrij via t-mobile |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oja itunes kan ook geen reserve kopie maken omdat er geen sessie kan worden gestart
|
|
|||
|
|||
Gewoon opnieuw JB-en
Lukte mij ook niet de 1ste x maar ben nu untethered op 4.3 met 3GS oude BR mbv sn0wbreeze |
|
|||
|
|||
sorry voor de late reactie
ik heb met sn0wbreeze 2.3 beta 2 nog een firmware gemaakt. maar daarmee lukt het ook niet EDIT: ik heb een nieuwe bootrom Laatst gewijzigd door nickholtus; 17-03-11 om 19:54. |
|
|||
|
|||
niemand???
|
|
|||
|
|||
Is er geen cydia tweak voor?
|
|
|||
|
|||
trouwens als ik herstel naar de cf blijft er bij de eerste keer opstarten lang op een rond laad balkje staan.
moet ik nu al met ibooty opstarten of wachten. het duurt nu al 5 minuten |
|
|||
|
|||
graag snel een reactie
ga morgen op vakantie |
|
|||
|
|||
gelukt!!!
met deze un-activated firmware op deze link: iOS 4.3 CUSTOM ipsw to Jailbreak and Unlock iOS 4.3 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp Ahum!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Sn0wbreeze 2.0.2 | iNuke | Jailbreak | 14 | 27-09-10 20:45 |
iPhone: sn0wbreeze | Dutch_guy | Jailbreak | 10 | 25-06-10 23:33 |
Alle iDevices: Sn0wBreeze V1.5.3 | Remco | Jailbreak | 17 | 20-04-10 00:04 |
iPhone: Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock! | Geen | Jailbreak | 1 | 26-03-10 07:54 |
Amerikaanse Iphone: geen netwerklijst | Geen | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 15:54 |
|
|