Ipod Touch mb model 3.1.2 Terugzetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik wil mijn ipod touch die draait op 3.1.2 gejailbreakt vanwege enkele crashes herstellen naar 3.1.2 standaard. Ik heb daarom de 3.1.2 software gedownload. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch mb model 3.1.2 Terugzetten
Heey, Ik wil mijn ipod touch die draait op 3.1.2 gejailbreakt vanwege enkele crashes herstellen naar 3.1.2 standaard. Ik heb daarom de 3.1.2 software gedownload.
Klikte in itunes op schift + herstellen zocht de software. Hij pakte de software uit en ik krijg de foutmelding 3194 Iemand die me kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit wordt een FAQ waard: heb je de SHSH blobs voor 3.1.2 ooit opgeslagen?
|
|||
|
|||
Staat niet in cydia kan ik dit nog doen?
|
|
|||
|
|||
Net geprobeert met Tinyumbrella kan alleen boven 4.0 maar ik heb nu 3.1.2 gejailbreakt en wil naar 3.1.2 niet gejailbreakt.
|
|
|||
|
|||
Gwn herstellen toch?
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet heb je op een tweede generatie touch geen SHSH blobs nodig... kan het niet ergens anders aan liggen?
|
|
|||
|
|||
Ik zal hem in dfu proberen te doen. U hoort van me
|
|
|||
|
|||
Nee krijg
De ipod Ipod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194) |
|
||||
|
||||
Google is jouw grootste vriend: How To Fix iTunes Error 3194 - Repair iTunes 3194 Error | PCs Place
|
|||
|
|||
Werkt niet. Als ik Ireb open dan zegt hij, dat hij in dfu is maar dat had ik al.
Nu heb ik hem uit dfu gehaald en via Ireb in dfu en nu hersteld dit werkt ook niet. Laatst gewijzigd door gamertje; 21-03-11 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Inmiddels stap 2 ook geprobeerd ook zonder resultaat. Is het een optie om hem naar 4.2 te update en dan te downgrade.
Of moet ik een oudere itunes downloaden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 2g Mc-Model 4.2.1 | lucky1994 | Jailbreak | 14 | 23-09-12 13:06 |
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2G MC-Model. 4.1 | jeroen347 | Jailbreak | 2 | 12-10-10 21:10 |
iPod touch: Jailbreak ipod touch 2g(model mc) 4.0 | casiej | Jailbreak | 3 | 10-07-10 18:06 |
iPod touch: iOS 4 iPod Touch 2G MC-model | LIL...$uri | Jailbreak | 0 | 08-07-10 22:20 |
Jailbreak MC Model Ipod Touch 3.1.3 | Exclusiivez | Archief | 4 | 16-02-10 21:50 |
|
|