Wifi & Jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, In het verleden heb ik al reeds 2 keer mijn iphone 3G gejailbreaked. De jailbreak verliep telkens perfect maar na de jailbreak had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi & Jailbreaken
Beste,
In het verleden heb ik al reeds 2 keer mijn iphone 3G gejailbreaked. De jailbreak verliep telkens perfect maar na de jailbreak had ik telkens geen Wi-Fi meer. Telkens kon ik de iphone inwisselen voor een nieuwe en zo heb ik nu nog steeds een Iphone 3G met originele iOS 4.2.1. Deze laatste heb ik nog nooit gejailbreaked en heb dus tot op heden nog steeds Wi-Fi. Nu vraag ik mij of het tot 2 maal toe puur toeval was dat na de jailbreak de Wi-Fi niet meer werkte of is het algemeen geweten dat er problemen zijn na de jailbreak met de Wi-Fi. Graag heb ik uw deskundige advies alvorens ik hem weer ga jailbreaken... mvg Lode |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kom op mensen, 1/2 van de mensen hier hebben hun iphone gejailbreakt.
Is er dan echt niemand die me kan helpen met deskundige raad... |
|
||||
|
||||
Ik hoor voor het eerst dat bij iemand Wi-Fi defect is geraakt door een jailbreak uit te voeren.
Als dit een veel voorkomend probleem was dan was dat wel bekend denk ik. Ik kan niet anders concluderen dan dat dat toeval is geweest en gewoon stomme pech. Ik heb zelf al meerdere iPhones meerdere keren gejailbreakt en heb dit probleem nooit gehad. Wanneer je je goed inleest en de stappen volgt dan kan er eigenlijk niks fout gaan. En als er onverhoopt iets fout gaat kun je altijd weer herstellen mbv iTunes.
|
|||
|
|||
goed ik ga het proberen... momenteel heb ik Wi-Fi dus laten we hopen binnen 10 min ook
|
|
|||
|
|||
en ondertussen ben ik nog steeds bezig met hem te proberen jailbreaken.
Het loopt voor geen meter... Ik heb getracht met redsnow 0.9.6B4 en B6, met compatibiliteit win xp, win 98/me. Meestal blijft hij staan op "waiting for reboot", soms crashed de applicatie gewoon. 1 woord KL*TEBOEL |
|
|||
|
|||
Probeer eens een andere computer. Ik heb verscheidene 3G gejailbreakt, nooit problemen gehad met Wi-Fi. Heeft altijd gewerkt. Ik neem aan dat het niet aan de jailbreak ligt.
|
||||
|
||||
Op verzoek van de topic starter gaat er nu een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken? | Joery34 | Jailbreak | 1 | 19-01-11 23:32 |
Jailbreaken & unlocken VERVALT DE GARANTIE??? | Gino420 | Jailbreak | 2 | 24-08-10 12:11 |
Voordelen & nadelen van jailbreaken | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 20:32 |
Wi-Fi && jailbreakme.com | Pega | Unlock [archief] | 5 | 16-12-07 17:56 |
|
|