kan met windows en greenpois0n niet 3GS jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een iphone 3GS met 4.2.1 ik wilde hem laats met behulp van greenpois0n RC 5 jailbreaken op een windows 32-BIT systeem toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan met windows en greenpois0n niet 3GS jailbreaken
hoi,
ik heb een iphone 3GS met 4.2.1 ik wilde hem laats met behulp van greenpois0n RC 5 jailbreaken op een windows 32-BIT systeem toen ik aan het jailbreaken was ging greenpois0n bij het gedeelte dat hij moet gaan jailbreaken ineens slaan op dat hij klaar is maar mij iphone stond nog op een wit scherm in DFU na een lange reboot had ik nog geen installer de tekst die op je scherm moet komen als hij het aan het installeren is kwam ook niet maar het programma zij wel dat hij klaar is ik het het ook met een ipod touch 3g geprobeerd zonder effect met 4.2.1 en op een 64 bit computer maar ik krijg dezelfde fout ik weet niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen (ik gebruik bij bijde PC's windows 7 en Itunes is UIT) alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
THNX
het is gelukt :-D ben super blij! dank u mart79 |
|
||||
|
||||
Fijn dat het gelukt is!
Kan hier meteen een slotje op.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch 4g (32gb) jailbreaken met greenpois0n | yourtjhuh | Jailbreak | 2 | 06-02-11 20:40 |
jailbreaken met greenpois0n of limera1n? | jurrian | Jailbreak | 5 | 12-10-10 17:48 |
Jailbreaken en unlocken 3GS (in Windows) | jwh | Archief | 1 | 31-07-09 22:21 |
iPhone: Kan ik nu wel of niet me 3G met 3.0 jailbreaken? | j0han1987 | Jailbreak | 36 | 19-06-09 21:52 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|