Kan ik nu wel of niet me 3G met 3.0 jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand me zit vertellen? en zo ja een link geven met het update bestandje voor in QuickPwn?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik nu wel of niet me 3G met 3.0 jailbreaken?
kan iemand me zit vertellen?
en zo ja een link geven met het update bestandje voor in QuickPwn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
neen nu nog niet, later deze week waarschinlijk wel...
|
|
|||
|
|||
vrijdag is utlrasn0w beschikbaar. De verwachting is dat na het uitbrengen van firmware 3.0 vandaag de jailbreaktools beschikbaar komen.
Laatst gewijzigd door mdiersma2; 17-06-09 om 09:40. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
denk zo rond 18.00 uur in amerika slapen ze nu nog haha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door vdvorst; 17-06-09 om 16:58. |
|
||||
|
||||
Nu dus
*tientekens*
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volg gewoon de (het?) weblog van het Dev-team...
|
|
|||
|
|||
Hai. Ik heb een iPhone 3G gewoon uit Nederland met legaal tmobile abo. En ik heb toen 3.0 uit was meteen geupdate. Kan ik in de komende dagen nog jailbreaken?
Want ik las ergens dat je, als je wilde jailbreaken, je nog moest wachten met update naar 3.0 "5. iPhone 3G met alleen een jailbreak Onafhankelijk wat voor iPhone 3G je hebt, als je een jailbreak wilt toepassen kun je iPhone OS 3.0 voorlopig beter NIET installeren. Ook hier geldt: de jailbreaktools van het iPhone Dev Team komen op korte termijn beschikbaar." Dit is de citaat die ik heb gezien op: Klaar voor iPhone OS 3.0? Check eerst dit! > Nieuws > iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door Koeienkar; 18-06-09 om 07:34. |
|
||||
|
||||
Je kunt later opnieuw jailbreaken. Je bent tot die tijd wel je jailbreak-apps kwijt, maar dat zul je al wel gemerkt hebben.
Niet zozeer voor jou, maar anderen: als je een unlock wilt uitvoeren, naast je jailbreak: wacht dan met updaten! P.S. Als je al op 3.0 zit, verander dan even je profiel. Laatst gewijzigd door Buur; 18-06-09 om 10:26. Reden: opmerking mbt unlock toegevoegd |
|
|||
|
|||
weet iemand als de jailbreak voor 3.0 uitkomt, of je je jailbreak apps dan ook kwijt bent? Dus van jailbreak 2.2.1 naar jailbreak 3.0 ???
Ben erg benieuwd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Buur; 18-06-09 om 11:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Horcus; 18-06-09 om 11:40. |
|
||||
|
||||
AptBackup werkt WEL optimaal, MITS je de juiste volgorde aanhoudt zoals ik die beschreven heb in die posting, hierboven genoemd!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan met windows en greenpois0n niet 3GS jailbreaken | Jordyknordie | Jailbreak | 3 | 16-03-11 15:11 |
iPhone: Wel of niet jailbreaken | Makstra Jr. | Jailbreak | 62 | 11-03-11 02:11 |
wel of niet te jailbreaken? | midas NL | Archief | 3 | 08-02-10 19:31 |
iPhone: Kan niet sms'en met t-mobile maar wel met vodafone | Marple | Jailbreak | 0 | 22-10-09 00:47 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|